v29

Orkar inte göra nån speciellt utförlig uppdatering nu, det har iaf inte hänt speciellt mycket^^

Igår kände jag rumpan på bebisen, åtminståne så tror jag att det va det jag kände, haha

Jag har även vart och handlat lite från Jennys web-butik:P Köpte oss en bärsele och ett babygym. Känns bättre att köpa grejer från Jenny, då vet man vad man får, ATT man får det och dessutom vem det kommer från.
Att det dessutom va billigt skadar inte heller, ahha

Annat än detta så jobbar Magnus just nu, han har kvällspass idag. Jag kollar på Angel för 3e dagen i rad, är inne på s03 nu, halvvägs. Har helt fastnat där igen, underbart.

Börjar f panik på att gå hemma, har ju inget att se fram emot annat än att Magnus ska komma hem från jobbet. Det är inget fel i det, men jag känner hur motivationen rinner ur mig. JAG VILL JOBBA!!!!!!
Jag är inte skapt till att gå hemma, sen kvittar det hur ont jag har, jag tror inte det blir bättre av att sunka ihop och bli lat iaf. pfff
Jag vill inte vara lat, bekväm kan jag ta, men lat, nej tack!

Usch, saknar Magnus.. fortfarande 1 timma kvar tills han slutar:(

men men.. här är iaf v29. Det om att man svettas extra mycket kan jag gå i god för iaf^^
Magnus stackaren får sitta och frysa ibland för jag måste ha fönster öppna, känns som jag ska dö av värmeslag för jämnan nu:S




Kommentarer
Postat av: Linda

Åååh va mysigt! Nu får du börja spela bra musik för bebisen som du kan vagga den med sen, hihi =)

Sätta små muffar på magen, och inte sån muff, utan hörlurar! =)

2009-09-19 @ 21:10:11
URL: http://skrindan.blogg.se/
Postat av: Pia

Oh så du plöjer angel :) vill oxå men för feg för att ladda ner och för snål för att köpa :p

V29 nu ja.....det börjar närma sig :) kram

2009-09-20 @ 17:00:33
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0