Tjipp

Torsdag idag.. det innebär fredag imorrn och även att det va ett tag sen jag skrev nåt här.. igen.

Jag har jobbat på som vanligt, dock lite kortare dagar den här veckan. Jag har hoppat in på 3tim/dag för en som är sjukskriven på halvtid veckan ut, men det räcker gott och väl. Ryggen min har fått för sig att vara helt ur funktion den senaste veckan, jag har så FÖRBANNAT ont att jag ibland kan bli ståendes eller sittandes helt orörlig med skräck för att bli rubbad ens en mm. Det finns inga ord för att beskriva det, men jag skulle hellre ha ett glödande spett rakt genom svanken nu än detta.
På jobbet får man gå med god min så gott det går, jag vill inte gärna att dom slutar ge mig jobb pga av detta, jag har inte råd alls att gå hem redan. Dock så köpte jag mig ett foglossningsbälte igår, det kom på posten idag så jag har bara hunnit testa det lite snabbt för att se hur det funka. Jag hade det till affären och tillbaks förut och det kändes faktist som det gjorde skillnad. Sen om det har med att hållningen blir annorlunda eller om det har med nåt annat att göra vet jag inte. Nu hoppas jag att det ska underlätta på jobbet med, det vet jag väl imorrn isf.


Nästa vecka ska vi med lite tur kolla på en lägenhet i huset brevid här. Om hyran är så pass låg som vi hört och vi kan ta den så säger vu ipp den här lägenheten direkt. Sen är det bara 3mån uppsägningstid som gäller. Nån månad med dubbelhyra får man försöka klara av antar jag, även om det blir tajt då. men vi får helt enkelt se om det blir aktuellt.
Förstå bara vilken skillnad.. att går från en 1a till en 4a, gå vilse??
haha

Nu ska jag hoppa på Magnus inne i soffan och kräva till mig lite kvalitetstid, tycker han har ägnat PS3an lite väl mycket av den varan nu:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0