Nytt, gammalt och efterlängtat!!

Nu börjar serierna rulla igång igen, ÄLSKAR hösten!!
I veckan drog Supernatural igång, sen bara för att ha nåt extra att fördriva tiden med så blev det 90210, nya Melrose Place och självklart den nya vampyr serien Vampire Diaries.



Den har f.ö potential, vi får se vart det bär av. Jag lyckades ju aldrig riktigt fastna i True Blood, tro mig när jag säger att jag försökt, men jag klarar helt enkelt inte av att LYSSNA på tjejen som har huvudrollen.. hur mycket jag än försöker.. brrr


Idag ska jag nog kolla lite på film, har inte ork till nåt annat alls.
Har vart i affären och inhandlat både ostkaka och chips, så jag anar att jag inte kommer kunna röra mig många meter efter det iaf:P

Sitter i nuläget och plockar ner Year One, den kan ju inte va kass!!! Jack black är förjäkla rolig, även om han ligger risigt till att bli tröttsam snart, precis vad som hände me den där vidriga Jim Carrey efter ett tag.. bleh.
Sen tror jag vi har District 9 hemma med, och det finns garanterat mer man kan se:D


Dock så väntar jag på nästa vecka mest av allt. Då börjar Bones igen:D:D:D:D:D:D:D
Herreguuuud vad jag saknar den serien:(
Veckan efter det sätter CSI, Criminal minds och NCIS igång med.
September är efterkängtat vill jag lova:D


Sen vill jag ha november, då kommer New Moon. Den kommer slå Twilight med hästlängder, det är jag 100% säker på!

Sen är det nog december.. men det vill jag inte ens tänka på.. hualigen:P



Ska försöka orka ta tag i att ta en ny magbild, helt sjukt att det kan va så intressant egentligen:P Hade det inte vart för att det är en gremlin där inne hade ingen vart det minsta intresserad av att se min mage på bild, hahaha
Men det får Magnus fixa med kameran sen, jag är trött på att försöka ta bild med mobilen, nu börjar magen dessutom bli för stor, mina armar räcker inte till^^


Iaf, här kommer veckans "vad händer nu?", gick in i ny idag:D





Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...du får fixa vidvinkel i mobiluren :P

2009-09-12 @ 14:54:12
URL: http://www.hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0