Massa ledigt nu

Jag har inte jobbat på snart en vecka, börjar bli måttligt segt.
Har fortfarande ont i ryggen, men nu har jag kommit till insikt att det kommer inte gå över, bara att man biter ihop och ser glad ut ändå.

Vad har hänt den här veckan då?.. ja, det va just det^^
Mattias;Therese och lilla jennie var här en snabbsväng i tisdags, vi bjöd på mat så det fick bli pannbiff, potatis och lök. Massa mums:) Maten verkade populär iaf för den gíck då åt.
Efter det vart det en räserkaffe för dom fick väldigt bråttom iväg av nån anledning. Jag vet inte, men det kändes lite tråkigt att dom va här så kort tid när man stått och lagat mat och allt, men det är väl så det är med småbarnsföräldrar antar jag, jag har gott om tid att lära mig.

Annat än den lilla visiten så har det bara rullat på här, blivit en hel del sittandes vid datorn och WoW..
Har inte vart och tittat på lägenhet än, han var väldigt upptagen och bad om att få skjuta upp det tills på måndag nu. Får hoppas det blir av då, vi vill verkligen komma bort och se den. Sen kan man börja fundera på tapeter och lite sånt med, det kan va skönt om det är fixat tills man ska flytta in redan:P

Idag var jag f.ö in en sväng till Leksand. Hade tid hos barnmorskan halv 12. Innan dess hann jag upp en sväng till skolan och hälsa på arbetskamraterna med.
BM besöket gick bra, idag stack hon mig inte i fingret iaf:P
Mätte magen gjorde hon, den låg på 27cm från blygdbenet till övre delen på moderkakan och det va precis perfekt enligt kurvan.
Sen lyssnade hon lite på hjärtljuden med, eller så gott det gick. Bebis blev något missnöjd och sparkade bort den där lilla saken hela tiden så hon fick göra om det flera ggr.

Nästa gång blir i början på oktober iaf, så nu är det ett tag kvar:P
Imorrn ska vi till Soc och skriva på papper om faderskap, så är det avklarat med:)

Magnus jobbar idag, det blev första ggn han inte kom med till BM, men jag tyckte det kunde kvitta. Det händer ju inget speciellt så det är dumt att tacka nej till jobb för ett besök som tar 20 min.

Jenny har öppnat web-butik med, så nu vet jag vart jag ska handla på mig massa saker till bebisen sen:P
Här har ni länken : http://www.mamut.net/jennysglitter/


Nu ska jag slappa en stund, känner en begynnande huvudvärk, det vill jag helst slippa:P



Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Hehe en liten busig bebis ni har ^^

Får s evad det blir när h*n kommer ut i ur magen :)



Naaaw vad go du e som la ut länken till min webbutik :)

Ja får du köpa grejer hihi

kramar

2009-09-17 @ 14:28:17
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: nil

själv satt jag med ögonen vidöppna och framåtlutad i stolen, haha. sen skrek jag lite för mig själv :D det var ett himla jävla bra ep idag, håller med!



sen att han ser så sjukligt bra ut gör ju inte serien sämre :D

2009-09-17 @ 18:38:50
URL: http://strakhat.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0