Jag vill inte!!!!!

Nu har det gått så långt att vi måste börja leta boende utanför Siljansnäs. Han vi haft kontakt med om huset brevid vägrar höra av sig eller ens svara i telefon, jag är såförbaskat att jag inte vet vad snart. Leksandsbostäder har inget, men vi står först i kö på en 3a här uppe om det skulle bli nån (yeah right). I Leksand är det längre väntetid än vad det är här ute, men nu har iaf Magnus pratat med dom.
Jag vill verkligen INTE lämna Siljansnäs. Först och främst så tycker jag inte om Leksand, tanken på att bo där inne får magen att vilja vända sig.

Jag känner mig lagom trotsig nu som hellre bor i en 1a här och trångt som fan, bara jag slipper flytta från Näs.. grrrrrrrrrrrrrr va trött jag är på folk

Kommentarer
Postat av: Maria

Vafan...är det inte bättre att gubben säljer kåken när han ändå inte verkar ha intresset att sköta det han ska? surar

Förstår att du inte vill flytta in till Leksand, har man väl lyckats komma utan för "stadsmiljö" så vill man inte gärna tillbaks till en sådan. I synnerhet inte när folket är mer trångsynta i "stan" än vad de är på landet.

2009-09-24 @ 13:17:18
URL: http://www.hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0