Jag blir så jävla trött!!!!!

Inte dåligt uppgiven man blir när hyresvärden är den mest glömska människa i hela jävla Dalarna!!!!

Nu har det gått 3v sen vi pratade med honom första ggn, och efter det har Magnus haft kontakt med honom åtminståne 2ggr till. Han har inte haft tid med oss eller så har han helt enkelt glömt bort oss.
Nu var det meningen att han skulle visat oss lägenheten igår, men han hörde aldrig av sig, han svarade inte när Magnus ringde heller, detsamma gäller idag.

Jag börjar känna paniken komma krypande. Hur det än är så måste vi hinna säga upp den här lägenheten för att kunna flytta, det är 3 månader framåt i tiden bara det.
3 månader framåt i tiden innebär även att det är MITT I förlossningstider osv. Jag känner inte att jag klarar av det här just nu, att inte veta.
Magnus skulle kunna gå och säga upp den här lägenheten imorrn i tron om att allt ordnar sig, men så funkar det inte i mitt huvud. jag vet att saker ordnar sig, men vägen dit brukar inte va så jävla rak precis.

Är det nånting jag VÄGRAR så är det att stå utan vettig bostad i december. Som det ser ut just nu, så blir jag hellre kvar i den här 1an tills vi hittar ett nytt boende, med en hyresvärd som iaf bryr sig om att få sina objekt uthyrda.

Men just nu, känns det mindre och mindre troligt att gubben ens ska ta sig i kragen och slå på sin mobil, lyssna av svararen och ta sig tid att visa oss lägenheten. Hur svårt ska det va att hålla vad man lovat liksom.

GRRRRRRRRR

Kommentarer
Postat av: Maria

Undra om han sammarbetar med "våran" hyresvärd. Det verkar vara ungefär lika lätt när det gäller att få besked :(

2009-09-22 @ 17:58:42
URL: http://www.hecate.se
Postat av: Lurv

Hm, de e ingen större skillnad mellan en senil gammal privatvärd eller ett enormt kommunalt bostadsbolag... man får faen inte veta nått av dom heller sätter sig brevid och surar

2009-09-23 @ 00:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0