Fisk?

Nevars!
Nu är det äntligen helg!!!! med allt vad det INTE innebär för oss här. Jag tänker gå OFFLINE IRL, orkar verkligen inte med att vara social alls i helgen:( Vad jag vet så jobbar varken jag eller Magnus nästa vecka, så skulle det va nåt socialt på tapeten kan man ju ta det då:)

På torsdag ska vi till barnmorskan igen, Magnus envisas med att följa med trots att det egentligen inte görs mer än att sticka mig i fingret, men det är klart, vill han så är det klart han ska med^^
Sen på fredag ska vi till Soc för att skriva på papper om faderskap, ska bli skönt när det är gjort, man vet aldrig vad som kan hända i livet liksom.


Har vart hem en sväng till Stina idag, fick med mig en korg med krikon hem, och lite små vindruvor. Sen var det ett par extra fripassagerare i korgen i form av små sniglar som va så gryyyymt söta med sina små skal och spröt. Inte söta nog för att jag skulle vilja ta i dom, men söta nog för att dom skulle få flytta ut på gräsmattan istället för att bli mosade av herr "jag dödar allt som är ett kryp av nåt slag" Seger.


nu ska jag överge datorn för kvällen. magnus sitter fast med massa konstigheter och pratar på msn, jag rymmer och lägger mig i sängen och är lika social som nu.

Sov gött.. nattens

Kommentarer
Postat av: Maria

Hehe...klart han ska med, ifall han missar nåt^^. Sen får ni säkert lyssna bebbe igen.

2009-09-12 @ 00:38:09
URL: http://hecate.se
Postat av: Linda

Mera bebismagebildeeeeer!!! =D

2009-09-12 @ 11:04:13
URL: http://skrindan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0