v31

Lördag, kallt och har trååååkigt.
Har spenderat dagen med att skissa lite på hur tavlan till kokka o lurv ska bli. Att det ska va så svårt att få en idé ur hjärnan ner på papper.. fruktansvärt irriterande är det.
Nu ligger hela soffan full med smörpapper, ihoptejpade till ett stort collage som ska föras över till duken som stått här ett BRA tag nu.
Händerna är helt svarta av blyerts^^

Tänkte jag skulle ta mig lite mer kaffe snart, eller ett glas granatäpple/hallon soppa från proviva. den va god den minsann.
Sen ska jag lyckas komma på vad vi kan tänkas vilja äta till middag idag. Just nu lutar det åt pommes och hamburgare iaf, fantasin försvann och jag orkar inte gå till affären för att lista ut nåt annat spännande, då kommer jag bara hem med massa onödigheter.

Idag gick jag då in i v31..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0