Till Jenny

Jenny har taggat mig till att skriva 7 saker om mig själv.. så här kommer dom:P



  1. Jag är bosatt i Siljansnäs, en liten liten håla på landet utanför Leksand. Och här trivs jag nåt så förträffligt bra att jag helst bara vill vara hemma jämt.
  2. I december ska jag bli mamma, det är om något skrämmer mig, fast jag självklart är överlycklig för det på samma gång:D
  3. Har nyligen kommit underfund med att jag inte vart ifrån Magnus en hel natt på närmare 1 år, och jag vet inte ens om jag skulle klara det.
  4. Saknar min mamma!!!!!!
  5. Saknar min pappa med, det va säkert 2 år sen jag träffade honom sist.. eller?
  6. Jag är en NÖRD, som bor i Azeroth (WoW för icke inbitna) större delen av tiden. Vill ni mig något så når ni mig där .. hahahha
  7. Saknar alla sina vänner som hon inte ser så ofta längre. Ni vet vilka ni är!!!!!



Det va den det.. nu vidare till annat.

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Saknar dig med så innehelvete mycket gumman, du anar inte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-21 @ 18:56:14
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vilken server spelar du på?

Jag spelar oxå wow!

På Al'Akir.. Har en draenei mage där :)

2009-11-08 @ 12:10:01
URL: http://sarakechi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0