Nu är det minsann höst på riktigt

Det är helt vitt ute på gräsmattan, love love love it!!!!




Folk får säga vad dom vill, jag vill ha snö nu!
Jag har ingen bil som rutorna måste skrapas på, jag har ingen tomt som måste skottas. Jag har däremot ett par Ugg's till vintern, breda däck på barnvagnen och kommer iaf bli något lättare inom en snar framtid, då landar man inte lika hårt heller:P

Vintern i Siljansnäs är som hämtad i en saga, jag kommer ta så mycket bilder sen, vi kommer ha en sanslös utsikt från våran balkong med kan jag tro:)

Idag vart vi väckta av telefonen. Magnus jobb ringde, tydligen har det skickats ut fel tider:(
Han skulle jobbat kväll, men nu fick han snällt traska iväg och jobba dagen istället. Nu är inte han speciellt ledsen för det, jag fick ett meddelande av honom nyss där han lyckligt konstaterade att han kommer få se Körslaget ikväll nu:)
Han är rolig min Magnus <3<3<3

Nästa vecka, kommer Miltos med band släppa sin debutskiva:D Jag satt och kom hur jäkla stolt jag känner mig att det äntligen blir av. Dom har haft en hel del motgångar det senaste 1½ året som jag haft kontakt med honom, men nu jäklar är det dags.. och den är BRA.. ojojojoj.



Vad mer..hmhm
Jag kopplade in kameran i datorn o såg lite kort från när Amanda fyllde år, här kommer ett fint ett som visar på hur mycket våran present uppskattades iaf:) Jag vet vi kommer få igen, men det är det värt.. hehe
Dom blir ju så glada av allt som låter, man kan ju inte göra annat än att ge efter:D





Sen fanns det även med en bild på the NERD-HERD. Tobias har ju köpt ett Flipper, gissa om det va populärt (innan det gick trasigt) Obs även svärmor som ser väldigt intresserad ut.. för att inte va ett dugg intresserad.. hahahaa




Nu får det va för idag.. ska leta upp öppettider på kiosken. Måste ha en Harry Boy till dagens v75 och frimärke så jag kan posta till försäkringskassan, man lär juh ska ha lite pengar med har jag förstått:P


Och idag fyller Sandra år!!!! Grattis <3




och sen.. gick jag ju in i v32 idag med:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0