Kan ni säga dimma?

Igår när jag och Magnus klev ur sängen möttes vi av en dimma utan dess like:P





Lagom fint när man kan tro att allt utanför Näs är totalt icke existerande:P

Men fint blött/kallt på busken:)




Vad har gjorts här då?
Ja, sen sist har det vart lugna gatan.
Var juh i Borlänge som sagt, sov hos Björn o Maria första natten. Deras soffa går ju inte av för hackor:P
Käkade tacos på kvällen å det va juh inte det minsta blä.

Fick ta massa kort på fatso med:D Han är sååå söt så man kan ju inte låta bli.



Magnus och jag gick upp skapligt på torsdagen och åkte till hans farmor och hälsade på en sväng. Hon vart glad att träffa Magnus, det blir ju inte så ofta.



Sen bar det av till Kupolen för att hämta ut babyboxar på Babyproffsen, tur dom hade hemma:)

Senare vart det att baxa sig över till John med alla saker. Jag fastnade i hans sköna fotölj där jag även däckade efter att ha fläskat i mig pommes och kött.

Åkte hem på fredag, var hemma vid 14 tiden då Magnus traskade iväg och hämtade Tindra på dagis. Vi hade henne några timmar här innan Tobias hämtade henne.

Helgen lär ha gått undan, för jag vet inte alls vad som har hänt. Magnus har jobbat förståss...

Sen har det mest blivit spelande, idag va Fredinarna förbi en sväng. Magnus har gått till jobbet för nån timma sen och jag väntar redan på att han ska komma hem:)
Han jobbar iaf kort pass idag, 4 timmar.

Pratade med mor en sväng, hon skulle skicka med lillebror lite saker hit. Massa garn och sånt där spännande eftersom jag sa att jag vill lära mig sticka igen. Nu har jag väl inget val då^^

Bror kommer hit imorrn och stannar tills på lördag med.. weeee
Ser han inte så ofta längre.



MEN.. en annan sak.

Imorgon är det årsdagen på det mest händelserika året NÅGONSIN.
Magnus och mitt år tillsammans.
Inte klokt vad det har gått undan, inte heller klokt att jag aldrig vart med säker på någon eller något i hela mitt liv.
Fortfarande nykär och det går inte en dag utan att jag tänker på hur lyckligt lottad jag är som har honom:)
Och snart blir vi 3, det kunde man inte tro då.. Aldrig i livet att man kunde ana att man skulle sitta här med magen i vädret endast 1 år senare. Jag hade inte bytt det mot något annat i världen.

Älskar dig min Magnus, mitt miffo, mitt smoooooosch <3<3<3<3<3<3









Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

myspys <3

grattis i förskott på er årsdag!!!



ja vem hade trott att vi skulle få träffa våra själsfränder å vara lyckliga



massa kramar

2009-10-21 @ 18:54:46
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0