kan du säga trött??

Jag känner mig som en urvriden trasa nu, helt färdig idag^^

Dagen idag har spenderats mellan här och Leksand. Tog bussen in vid 9 i morse för ett besök hos barnmorskan.
Alla värden va perfekta, skönt det eftersom jag trodde jag skulle ligga högt på sockret och lågt på järn. Jag har inte kommit ihåg att äta mina järntabletter på en dryg månad nu, jag är verkligen kass!!! Sen har jag på samma gång tryckt i mig godsaker i mängder. Allt från bullar, paj och chips till euroshoppers chokladkakor med nötter i.
Det är tur man äter mat på regelbundna tider och håller en dygnsrytm som är av det "normala" slaget, annars hade det nog sett annorlunda ut.

Hade näsblod i morse. Blev lite nojig eftersom det vägrade sluta. Jag har näsblod ganska ofta annars, men bara när jag jobbat på ställen där luften är väldigt torr och aldrig så det droppar ur näsan. Nu fick jag springa ut genom dörren för att hinna med bussen, men papper i högsta hugg och ett snyggt blodstänk på tröjan som jag inte hann byta. Tur sånt bara händer när man har bråttom eller hur?!

Tog en tur ner till skolan för att tjattra lite med Stina, sen gick vi och handlade middagen tills idag. Fick bli potatissallad och rostbiff <3. Jag brukar däremot köpa nån billigare variant av potatissallad, sen har jag i purjolök och hackat äpple i där med. Blir MYCKET mumsigare. Jag använder äpplen så ofta jag kan i matlagningen, speciellt kall mat.

Hade fått post från Amelia idag med. Tänkte inte öppna det först för jag trodde det skulle va antingen reklam eller nån annan skit jag inte ville ha. men nyfiken som man är så slet jag upp det iaf, ut kommer 2 filmer och 2 biocheckar. Tack för den:)
Det måste vart nån slags premie när jag började prenumerera, för annars vet jag då inte.

Fick en nummer av WoW tidningen idag med, ska nog lägga mig och läsa den om en liten stund.

Magnus han jobbar, men borde va hemma snart, det blev ett kort pass idag för honom, skönt det.
Tänkte ta och åka in till Borlänge to-fre eller nåt liknande, kanske tom på onsdag redan, beroende på om jag orkar vara där i 2 nätter. Jag har en förmåga att bli stressad som fasen när vi åker dit pga att man vill hinna träffa alla på kortast möjliga tid. men den här ggn har jag iaf bestämt att det ska tittas in till Maria o Björn på kaffe, jag behöver vara lite lat i deras soffa:P





Kommentarer
Postat av: Maria

Kaffe hos oss låter som en bra plan!! Våran soffa är ju liksom über att lata sig i :P

2009-10-12 @ 21:57:24
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0