God Morgon... heter det väl

Jahopp, då va kl snart 7 och här sitter man helt såsig i skallen.
Magnus telefon ringde kl 6, det va från hans jobb som undrade om han kunde komma in och jobba dagen istället för kvällen som han egentligen skulle idag.
Efter massa velande så sa han ja (velandet va nog mer för att han inte riktigt fattade vad som hände, eller att han ens pratade i telefon:P). Nu har han masat sig iväg och jag hamnade här utan en aning om vafan jag ska upp och göra.

Jag har sovit så illa inatt!!! Magen har gjort ont i intervaller, det spänner så jag tror att magen ska spricka emellanåt.
Jag vet inte vad som händer där inne, men jag anar att någon tycker det är för trångt eller nåt. Det står ut bulor lite här och var och rumpor lite här och där.
Det är inte SÅ lång tid kvar, men jag hoppas inte nätterna kommer se ut så här fortsättningsvis.

Idag kommer bror upp. Han skulle vara här nångång runt 18 tiden som det såg ut, sen stannar han tills på lördag. Jag har inte riktigt upplyst honom om våran dygnsrytm så det kan bli intressant när han ska baxa sig ur sängen här om morgnarna:P Jag tänker inte tvinga honom att kliva upp, men jag tvivlar på att han kommer ligga så jäkla länge när vi är uppe och skramlar:P

Ne, nu ska jag se om jag kan hitta på nåt vettigt alls. Disken ska tas, dammsugas ska det göras. Tänkte jag skulle damma och skura lite med. Men allt sånt får vänta ett tag till, iaf nån timma så man inte väcker upp resten av huset:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0