Utflykt

Japp, nu sitter jag med tandborsten i käften (ja faktist!) och ska snart med bussen mot stora stygga Borlänge.
Blirskönt tåg från leksand iaf, jag avskyr att bussa mellan leksand och Borlänge, det känns som en evighet, sen finns det toalett på tåget vilket inte alls är fel för mig:)

Jag sov nog 4 timmar inatt med lite tur. Har inte haft ont iaf... skööönt
Magnus han somnade ganska fort som vanligt, jag var nog uppe i varv fortfarande efter att flytten kunde falla på plats lite.
Somnade bortåt 3 kan jag ana, klockan ringde 7 och den ringde med vill jag lova. Fick be Magnus ställa sin också för att va på säkra sidan.

Räkningarna hann jag betala innan sängdags med, skönt att det är gjort. Sen blev det till att handla lite på tradera, Magnus fick va med och kolla nu, jag tycker det är så tråkigt att det är jag som "bestämmer" allt i klädväg. Han ska ju va glad att det är Tradera iaf, kunde vart 100 affärer på stan:P Men det hade ju inte ens jag klarat av.. uscha

Ne, Borlänge it is, sen träffa Kokka och Lurv för fika på Kupolen en sväng med.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Lina

Kul att se lite bilder från lägenheten. Verkar ju stor och rymlig,schysst! Åh vad härligt att köpa de där första bebisplaggen!:) Ett tips är att köpa väldigt få i de första storlekarna, de växer ju så de knakar i början. Är så tråkigt när man bara hinner använda vissa kläder några få gånger. Storlek 62 och 68 kunde då Noel ha länge iaf. Spännande vad det blir också!:) Håller tummarna!

/L

2009-11-26 @ 22:56:44
URL: http://linas-vita-hem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0