SNÖ!

Får jag ingen här hemma så ska jag iaf ha i bloggen!

Fick en snilleblixt när jag kom på att det finns fallande snö på TheTwilightSaga.se
Så nu fick jag helt enkelt låna den.(var duktig och angav källa i sidpanelen så man inte får skäll).

Sen la jag på lite snö på titeln i headern med, ser ut som skit, men ska det gå undan så ska det.. haha
Ville gentligen ändra hela bloggen till julröd istället för allt lila, men det kändes som det va alldeles för mycket jobb för min lilla hjärna. Jag vill inte knasa till hela Kokka's design heller. Har jag en fungerande design så är det tillräckligt för mig:D


Magnus han har gått till jobbet nu. Se har Bosse nyss vart här och lämnat nycklar till den nya lägenheten!! WEEEEEEE
Så skönt att äntligen ha dom!!!
Synd att Magnus jobbar, jag hade velat knalla dit redan nu med lite kartonger. Men först och främst så regnar det!

Tänkte ta barnvagnen och köra dom mindre kartongerna med faktist, men jag kommer inte in i källarförrådet utan Magnus nycklar. Jag kommer inte ens åt barnvagnen:P
Vill han ska komma hem snart!!!!

Ska till Borlänge imorrn har jag bestämt. Kokka och Lurv har tid hos BM runt 10 tiden så jag tänkte haffa dom för en snabbfika på Kupolen. Lika bra att passa på innan dom hinner hem och tar tag i packeriet. Sen är dom helt låsta:)
Måste dock erkänna att jag är orolig att åka nånstans alls själv. Tänk om jag lallar runt på Rusta i min ensamhet och vattnet går??!?!?!?!
Det är tur jag inte nojjar över onödiga saker, eller hur? hahah


Åh!! Jag som tänkte läsa klart Eclipse idag, nu vill jag bara plocka här bland alla saker. Va jobbigt det blev, hahahaha


Well, well.. nu kan vi iaf flytta i helgen, det är mumma det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0