Ljusparty

Ikväll har jag och Linda vart på ljusparty här hos grannen i porten brevid. Det va kul att komma "iväg" en liten stund och umgås med andra än sig själv:P
Jag handlade för 250kr och för det vart jag 24 ljus rikare, Partylite är inte billigt inte. Mamma har redan petat på mig grejer därifrån så jag vet att det är BRA saker, men ja... värmeljus går ju åt så why not:P
Köpte med 3 olika lukter så man kan variera sig lite med.

Här har det inte hänt mycket alls sen sist. Har packat ner en del i köket, 3 skåp är totalt tömda och 5 kartonger är packade iaf. Det blir till att lägga in ett ryck nästa vecka istället. Det är extremt svårt att fundera på vad man kommer behöva och inte innan flytten. Jag vill inte rota runt i packade kartonger när jag kommer på nåt som ligger i botten på nån av dom.

Fredinarna var här på en kaffe och lussekatter i tisdags, dom såg väl på facebook att jag bakade. Nu blev mina lussebullar fanimig perfekta, helt otroligt!!! Men oj vad dom gick åt^^

Magnus han jobbar och står i, mer än han behöver tom. Han knallade till jobbet i morse bara för att upptäcka att han faktist skulle vara ledig. Bara för honom att knata hemåt igen:) Men inte förrän han hade hjlpt till nån timma, han va ju trots allt redan där så. Han ringde mig strax efter 7 i morse och jag fattade verkligen INGET!! Han har vart knäpp och bytt ringsignal på sig sjlälv så när det ringde stirrade jag bara på telefonen och försökte lista ut vem det kunde va.
Jag höll mig vaken till 10, sen somnade både jag och Magnus när vi bara skulle vila lite, sov till halv1:)

Har sovit så fruktansvärt illa inatt så jag vet inte vad. Dom senaste 2 veckorna har magen verkligen tagit ut all sin rätt. Jag har haft så ont inatt, trodde först att det hade med njurarna att göra för ryggen SVED verkligen på dom platserna. Men jag får nog bara inse att det vberkligen inte är så lång tid kvar nu. Magen är stinn som attans konstant och jag vet inte hur många som talat om för mig att det är ett tecken på att det verkligen närmar sig.
Jag hoppas bara vi hinner klart med allt här först!!!

Nästa helg blir det iaf flytt!!!!
Bosse mailade idag och sa att vi kunde fixa med nycklar efter tisdag nästa vecka. Sen kan man börja ta över lite smått här och där innan möblerna ska in:)
Ska försöka hyra ett släp i Borlänge, annars får det bli ett från nån mack inne i Leksand. Spelar egentligen ingen roll tror jag. John lyckades tydligen bli inbokad av Magnus med, kul att han kommer:) Sen att han får komma och hjälpa till med flytt är väl en annan sak:)

Linda och Tobias är så snälla och håller på grejerna vi får ta av dom till flytten, vi har liksom ingen plats här alls, så det är ju jättebra.
Jag funderade ordentligt på skötbordet idag och bestämde mig tillslut för att det kändes onödigt med det från IKEA. Vi köper helt enkelt "skötskåpet" av L och T istället. Det är skitsnyggt och har lådor med. Känns lite mer ordentligt på nåt sätt. det kostade visst dom över 3000 nytt O_O, men som sagt, det är ingen skitmöbel heller.
Sen hade hon även en åkpåse med fårskinn i som vi fick ta:) Sen sängarna med på det, och spjälsäng..

Dom är så snälla så, underbart att vi har dom:)

Nä, nu ska jag ta det lite lugnt, är tröttast på länge och känner att NCIS på TVn och huvet på kudden är ganska smart. Ska se om man man kan slita Magnus från Torchligt bara^^





Kommentarer
Postat av: maria

Sv: Ja fan, vi snortade ju inget innan jag blev gravid..så det är lika bra att vi kör igång nu :P



Jaa...paketet innehöll en body och en sparbyxa, varför inte bara knöla ihop det och skicka. Neh, nu hade hon använt postens paket...och det blir det ju tydligen avi på. Well well...inte så långt till Hemköp :P

2009-11-19 @ 00:01:57
URL: http://www.hecate.se
Postat av: Jenny Ölmebo

Skoj å gå på ljusparty, de flesta partyn e skoj :)

Kraaaaama

2009-11-19 @ 21:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0