Jeflar i havet

Den här dagen har vart en sån där *pust, stånk, stön* dag. Jag har tvättat från 11 tid strax efter 9, men nu finns det inte en tillstymmelse till allergiframkallande katthår/hundhår i den här lägenheten, på nånting.
Jag passade på att rota ur källaren igår som sagt, då hittade jag kuddar och istoppstäcken och massa sängkläder som lika gärna kunde åka ett par varv i maskinen. Jag vill inte dra med nåt hår till nya lägenheten så det va bara till att tvätta upp.

Sen hade jag ju den eminenta idén att tjata till mig kläder av brorsan när han flytta. Det va en 2 stora papperspåsar med tjocka tröjor och skitdyra skjortor. Gissa vem som helt plötsligt fick stå i tvättstugan och STRYKA!
Vilken tabbe^^

Har utöver det inte hunnit göra ett dugg idag, jag är glad jag fick disken undanröjd och jag va ut och hämtade posten:P

Fick en snilleblixt och tänkte baka lussekatter en sväng där (det va DITT fel Ingela^^), men lyckligtvis så var mjölken slut:P Jag hade inte orkar stå och baka mitt upp i allt tvättande med.

Magnus dök upp från jobbet vid 21.30, vi käkade hamburgare med bröd till middag, resten sen tidigare i veckan:P
Han glor på film nu, 6:e dagen på TV, jag fastnade brevid han i soffan fast med PSP:an och Mahjong.
Sådär lagom pigg nu. Skulle kunna stå och sova tror jag.

Magnus ska upp imorrn och jobba dag igen, så det är nog lika bra man ramlar i bingen när filmen väl är slut tror jag:D




Och idag så har vi ju förlovat oss med!
Fredagen den 13:e November, jag SA ju att det skulle bli en bra dag att minnas.. eller?


Nattens på er:D

Kommentarer
Postat av: maria

Woohooooooo....förlovningen alltså, inte tvätten ;P

Så jävla typiskt dig att bara nämna det lite snyggt i förbifarten också..haha, men jag såg det...mohahahaha

2009-11-14 @ 00:06:23
URL: http://www.hecate.se
Postat av: Jenny Ölmebo

OH!!!!!!!!!!!!

GRATTIS TILL FÖRLOVNINGEN!!!!!!

2009-11-14 @ 16:06:40
URL: http://cuddlypumsan.wordpress.com
Postat av: Pia

massa grattis till er!!!!!!!!!!! vad kul att ni har förlovat er!! och vilket datum att välja :p det lär man komma ihåg ja ;) typiskt er att välja ett sådant datum ;) massa grattis kramar

2009-11-14 @ 16:07:55
URL: http://ashraven.blogg.se/
Postat av: Annsofie

Grattis till förlovningen!!!! Va roligt :)

2009-11-14 @ 21:57:22
Postat av: Ingela

Grattis till förlovningen, roligt datum :D



Och ja, lussebullar är ett måste, bara jag får hit en ny frys ska jag köra en trippel sats.. :D

2009-11-15 @ 21:12:16
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: UlliZ

Grattis till er... Alltid roligt när två visar sin kärlek... Lycka till... Kram UlliZ

2009-11-16 @ 11:47:31
URL: http://123minsida.se/ullis_z
Postat av: Lina

Duktig du är som håller på att fejar och grejar! Blir lätt så innan det är dags för bebis!:) Kallas ju att boa. Men ta det lugnt bara. GRATTIS till förlovningen, vad roligt!:) kram/Lina

2009-11-16 @ 12:12:40
URL: http://linas-vita-hem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0