Jag vill!!!

Jag vill alldeles för mycket!

Jag skulle vilja åka hem, hälsa på far, mor, morfar och mormor.
Jag har inte sett nån av dom på evigheters evighet. Vet inte när jag träffade far sist, kan det va 2 år sen?
Det är verkligen inte normalt!

Jag vill åka på sci-fi mässan den 6e december, Bobba Fett kommer ju va där. Av alla karaktärer från Star Wars så är det min favorit som kommer.

Jag vill gå på New Moon, visst att jag nyss sett den, men jag vill se den på bio som alla andra!

Jag vill bli klar med flytten, kunna känna att man är inflyttad, uppackad och färdig. Jag vet att vi kommer trivas så bra där uppe, så släpp in oss nu!


Sen vill jag att bebisen ska vara färdigbakad.. haha
Det är den väl förvisso, men den ska ju komma ut också.
Vilket den inte alls får göra innan flytten är klar.


japp.. så är det:P

Kommentarer
Postat av: Lurv

jag vill oxå på sci-fi mässan... ska vi rymma?

2009-11-22 @ 15:43:38
Postat av: Lina

Kan tänka mig att du vill ha allt klart innan bebis kommer. Är ju inte alls långt kvar nu! Ni har nått helt fantastiskt framför er! Håll ut och tänk positivt!:)

KRAM/L

2009-11-23 @ 12:23:47
URL: http://linas-vita-hem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0