Holy sheit!!!

Nu har jag sett den, nu har jag sett deeeeeeeeeeeen!!!!!!

Det va så värt att titta på en CAM, jaghar aldrig vart så skeptisk till nåt liknande som idag, men va gör man inte om man är tillräckligt desperat??!!
den va klart duglig med, jag fick ju se den.. wohoooooo

Nu kan man kanske bli på bättre humör igen:D
Magnus föreslog att jag skulle till Borlänge i helgen och se filmen, tror han glömde lite snyggt VARFÖR jag inte va på midnattsvisningen. Jag menar hade jag kunnat sitta där utan att pinka ner mig så hade jag knappast väntat till helgen.. jag hade vart där den 19e!!!

Men som sagt, nu kan man andas ut lite, bli lite mindre bitchig, se den igen ett par ggr tills det finns nån i bra kvalite så man kan se den ÄNNU fler ggr.

det krävs inte mycket för att förgylla min lördag.. nu ska jag nog ringa mor och tjattra lite med, inte just om New Moon, det intresserar nog henne föga:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0