Gah februari är för långt borta!!!

Hörde nyss sample på nya HIM singeln HEARTKILLER som släpps om 1 vecka. Skivan kommer i februari och den kommer bli sååååå bra.

Magnus han bara suckar.. hahaha
Men jag blir riktigt fjortis när det kommer till HIM, fangirl ftw.

Sample finns här för er som är intresserade:P (kan tänka mig ett par av er som är det iaf, haha)

Skriver lite mer om helgen och lägger upp lite kort imorrn, om nätet funkar då vs. Det tar för lång tid att ladda upp bilder och grejer på dongeln, sen skulle jag precis lägga mig och fortsätta med Eclipse-läsningen som jag suktat efter sen flytten drog igång.

hörs imorrn, hoppas helgen vart bra.

Grattis Herr Ölmeboarn te körkortet med:D:D:D::D

Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

OHHHH!!!!!!!!!!!!



Snart nalkas en torsdag, får se om du får bebis denna torsdag eller nästa ;)

Kraaaaaaaaam

2009-12-01 @ 07:19:24
URL: http://www.familjenav6.blogspot.com
Postat av: Jenny Ölmebo

Han tackar massor :)



åpååh vilken röst han har dregel varning

[lyssnade på de få sekunder man fick ]

2009-12-01 @ 07:22:43
URL: http://www.familjenav6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0