Fredag och den 13:e

Jag saknar att kunna säga ÄNTLIGEN FREDAG!!!
Mig kvittar det vad det är för dag, detsamma gäller för Magnus, för det blir väl 7:e eller 8:e helgen på rad som han jobbar nu. Han säger ÄNTLIGEN MÅNDAG!!! oftare än jag nånsin hört ngn säga det förr.

Idag är det tvättdag. Har satt upp tid hela dagen, ända tills 21 ikväll. Har MASSA tvätt. Magnus fick 2 papperskassar med kläder av brorsan när han flyttade, dom måste tvättas upp så det inte finns spår av hund på dom.
Sen har jag rotat fram mina soffkuddar och lite täcken och dyl i källaren som också ska tvättas, från katthår.
Vore ju bra om man kunde slippa dra med sig sånt till nya lägenheten liksom.

Mailade Bosse idag och hörde mig för om vi kan få ta nycklarna till den 26,27:e istället för den 1:e, antar att det inte är några problem så jag hoppas han hör av sig om det. Magnus är ledig den helgen, så flytten skulle passa alldeles utmärkt att ta då. Om inte annats å har man tillgång till den då och kan börja knalla över med kartonger och småskit.
När möbelflytten ska gå har jag inte en aning om, jag lämnar det ansvaret till Magnus och hans eviga "det löser sig":P:P Vore gött om det kunde bli samma helg, men vi får se hur folk har tid osv.

Nu är det kaffe som gäller, sen ska jag ta och göra mig av med disken och fixa nån slags matlåda till Magnus.

Fredagen den 13:e 2009 kommer f.ö bli en bra dag.. en dag att minnas, för det har jag bestämt <3


Kommentarer
Postat av: Lurv

Haha jasså?? ska den bli så bra.. hmm.. ja men då kan du/ni få komma hit å plocka istället för mig så kommer min oxå att bli bra ;oP

Men ok då, Fredag 13:e e enda dagen då jag brukar ha lite tur.. (kolla tiden de här postades)

2009-11-13 @ 13:37:15
Postat av: Jenny

Ja får hoppas ni får nycklarna tidigare :)



Ja fast denna dag kunde har vart liite bättre :p

2009-11-13 @ 18:15:38
URL: http://cuddlypumsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0