Det var en gång....

Nu var söndagen här igen, inte just för att den här söndagen vart här förr, men det är samma skit tycker jag^^

Helgen har spenderats framför TV och dator, Magnus har ju även jobbat med. Just nu har han börjat sitt pass för dagen, lite tidigt på jobbet för att jag ville hinna till affären innan den stängde.

Ingen snö är det kvar heller, en hel dag fick jag se den, en hel dag var det vitt och fint om än bara nån centimeter så var det tillräckligt för att jag skulle va glad och Magnus putt:P
Jag förstår inte hur man kan avsky snö så mycket siom han gör och dessutom vara svensk. Sen att han bor i Dalarna med!! Jag älskar snön!! Ska det va vinter så ska det va det på riktigt och det är juh trots allt vinter en gång om året, inget man slipper undan:P


Imorrn är det en tripp till Leksand och BM som gäller igen. Magnus jobbar kväll så han kunde följa med han också:)
Ska väl passa på att handla lite med när man ändå är där, på nåt annat ställe än Tempo:P
Kostar oss en halv förmögenhet att handla där jämt, synd bara att det är för knöligt att ta sig till Willys:S

Nej, nu ska jag dricka lite kaffe här, sen ska jag börja fundera på hur jag ska organisera upp packandet här till veckan. Köket kommer först, nu ska allt ner som inte används och bara 1 skåp ska användas tills flytten. det är så jag har bestämt och då blir det så med:D



Kommentarer
Postat av: Sara

Snö = vill ha!

alldeles för blött o slaskigt i Stockholm!

2009-11-09 @ 18:16:20
URL: http://endelavsara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0