Ännu en dag över

Det blev en kort dag känns det som. Har vart till Leksand och haft besök hos BM sen var jag till skolan och hälsade på arbetskamraterna ett tag.

Hämtade ut paket på OK med, hade fått bilbarnstolen och sänggrejerna dit, det va inte det minsta otympligt att släpa på alls.. haha
Fick åka med Stina hem sen dock, så jag slapp iaf att släpa det på bussen.

Ringde Pia en sväng idag med, kändes som jag inte pratat med henne på en evighet. Sebban är för rolig han, lyssnar på det han vill höra:) Det enda han lyssnade på under samtalet var ordet "snart". Pia fick förklara att jag snart ska ha bebis. Det man hörde från Sebban då var ett "MMMMM, ska vi hälsa på då?" Haha, han lät hungrig:)
Inte lätt att förklara att dom inte kan komma förrn till våren kanske, det är ju en bit mellan Näs och Karlstad först och främst, men fick han bestämma så skulle dom komma IDAG minsann:)

Fick lyssna lite på Tozz med i bakgrunden, han var inne i en av sina berömda skrikperioder nu, jag vet mycket väl vad dom går igenom där borta.
Men guuuuud så jag saknar honom, mitt hjärta. Det enda som hjälper är att jag vet att det är perfekt för honom där.


Mötte upp Magnus vid affären när han slutade jobbet så vi kunde lista ut nån mat, det fick bli hamburgare idag, det är gött det. Jag va förvisso svinhungrig efter att ha gått sen halv 8 i morse utan att stoppa i mig nåt så jag äter riskakor nu^^
Magnus han sover, helt utslagen är han stackarn:(

Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

mysigt å prata med syster :)

jag ska se om hon kan följa med när vi åker upp i december :)

2009-11-10 @ 17:10:38
URL: http://cuddlypumsan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0