usch då:S

Läste nyss i Corren att Klas Ingesson är sjuk i blodcancer:(
Jag är inte den som bryr mig om fotboll i nån större utsträckning, men med honom är det annorlunda på nåt sätt. Jag har handlat godis av hans mor och far ett otal ggr under tiden som Mamma och Micke bodde i Ödeshög, dom ägde kiosken där och gör det troligtvis än. Sen är han ju Östgöte, och en av dom största i sportvärlden.
Nåja, hoppas han tar sig genom den långa process som väntar. Tydligen är blodcancer väldigt svårbotat, men han har ju alla förutsättningar att lyckas om någon. Han är ju i god fysik och är en envis jäkel. Lycka till!!


Idag blir det lugnt här. Magnus jobbar och jag äter knäckebröd och dricker kaffe här till frukost.
Lite sent då jag vart uppe sen 9, men jag måste hinna få suget först antar jag.
Bror ringde och väckte mig kl 9(^^), han skulle iväg på svensexa och spela paintball:P Kan nog kännas det.. hahahaha
Skulle låna pengar av honom, men bankdosan är kvar i skåne så det fick va tills på söndag då.

Elräkningen jag fick på 2000 gjorde att vi lever JÄVLIGT snålt just nu. Trodde ju inte den skulle komma förrän det här månadsskiftet. Flytten har jag inte råd med nu, så den får bli i sista sekund efter lönen kommit den här månaden.
Känns skönt att veta att efter den här månaden så är det bara 1 hyra, 1 el osv.
Sen jobbar vi på ganska bra med, måste börja spara pengar till div dyra saker man behöver med:S

IDAG GIFTER SIG JENNY OCH MATTIAS!!!!!!!!!
Hoppas ni får den mest underbaraste dag, vi ses i Augusti:D:D:D
<3

Kommentarer
Postat av: Lurv

kliar sig i huvudet Får inte ihop en sak.. Du hade varit uppe sen kl 9 men din bror ringde och väckte dig kl 10 ? Gick i sömnen ;op

2009-05-16 @ 16:32:05
Postat av: Linda

men de e bara å fårga om du undrar över nått.. tänkte att ja skulle låna ut lite saker till er om ni vela??? har pratat med magnus om detta så frågan han.. :-D

2009-05-19 @ 15:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0