söndag

Gosh va helgen gick fort, jag hade behövt va ledig minst 1 vecka för att komma tillbaks till normalt tempo igen tror jag:)

Igår gjorde vi juh inte en knop här. Jag plockade lite bland grejerna här, men som vanligt ser man inget slut på stöket. Magnus han jobbade så det blev sen middag och jag tror vi va i säng runt 12 tiden redan.

Idag tog vi en promenad till Tasbäck hem till Stina. Fick kaffe och rabarberpaj så det va lagom man blev bortskämd, hehe
Blev kvar där till 17 tiden då hon körde hem mig. Magnus började jobba kl 15 så han knallade bortåt tidigare.
Gav Stina min DVD spelare med, hon hade ingen fungerande så hon fick ta den jag har som bara blir liggande nu iaf.
Det är en bra Philips, den första som kom med DivX. Tror inte att hon har nån nytta av att titta på USA importerade filmer, men den är crackad för det om det skulle behövas.. hahah

sen fick jag med mig en tomatplanta hem med, kan bli spännande att se om det blir nåt av den, jag har inte precis gröna fingrar jag:P
Jag satt och stirrade på den så länge att hon upplyste mig om att det knappast lär bli några tomaster idag iaf:P:P

Tänkte jag skulle orkat färga håret idag med. Men just nu känns det väldigt avlägset, tar för lång tid att färga mitt hår för det första, sen blev jag lite fundersam om jag inte skulle köpt 3 pkt ist för 2 den här ggn.
Jag är inte så petig om underhåret inte blir färgat, kan va skönt med nåt som bryter av, jag tror mest jag försöker slippa undan att färga alls idag, haha


Hittde min Buffy säsong 1 DVD i spelaren när jg kopplade in den hos Stina, har ett väldans behov att titta på den nu.. <3
Sen såg jag juh i Ingelas blogg att det är premiär för NEW MOON trailern med senare idag/natt. can't wait!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh...vad länge sen man såg Buffy...har ju alla i hyllan..o Angel också, kanske man ska se om allt igen.. :D

2009-05-31 @ 18:41:10
URL: http://www.busbebis.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0