God Morgon!

Idag blir det en sen start på jobbet. Var vakna till 2 eller nåt liknande inatt så jag kände att det va lika bra att börja senare.
Hon jag vikar för brukar sätta igång halv 11, tokigt mycket för sent om jag får bestämma- men idag va det ju ganska bra:)
Blir dagis idag, jag hatar att städa på dagis. Mest för att jag inte vill vara själv, så trött på det. Jag har gått själv och jobbat på ÖoB så länge, nu när jag jobbat så mycket med andra har jag vant mig vid det.

Kvällen igår vart det hemmagjord pizza. Sen kollade vi på Star Trek (eller tar trek om man får tro den som gjort TS:en). Det va bra, över förväntan. Tror det som gjorde det för mig var att riktiga Spock faktist var med på ett hörn.
Efter det kollade vi på Twilight. Nu orkade jag se den igen, så det fick bli så. Sist jag såg den var på en kass CAM version, nu kunde jag ju faktist se hur Edward glittrade^^

Vore kul om det kom en ny nu, men som vanligt ska det väntas, väntas och väntas.
Själv tyckte jag New Moon var den bästa boken, men jag är inte den som är den:P

Jaja, ska peta i mig resten av frukosten här sen är det bussen mot Leksand som gäller. Tänkte luncha med folket på Gymnasieskolan idag med, bara så jag får SE nån annan:)

Kommentarer
Postat av: Pia

Min favvis i twilight serien är breaking dawn :p

Så nya Star Trek var bra...då skall jag försöka ta mig iväg och spana in den nån dag. kram kram

2009-05-11 @ 20:01:54
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0