Äntligen klar!!!!

Den här helgen kändes som den aldrig skulle infinna sig om jag ska va riktigt ärlig.
Dom 2 senaste veckorna har vart hell on earth, försökt hinna klart med flytt samtidigt som man ska jobba på 2 olika orter varje dag sammanlagt 7 timmar har inte vart helt lätt. Sen att Borlänge inte ligger i närheten av jobbet gör inte saken bättre.
Men nu är det klart!!! Flytten är avklarad och nu är det bara röran här att ta hand om, något som får fixas med tiden nu, jag har ingen som helst ork kvar i kroppen, allt gör ONT!

I fredags lämnade jag ifrån mig nycklaran kl 15, ana hur skönt det var att få gå därifrån utan att behöva sätta min fot där igen.. yeeehaaa
Fick ta det sista igår innan besiktningen, för det blev lite tajt med tid i torsdags då jag trodde allt skulle hinnas med.
Björn va snäll nog att hjälpa mig klistra upp 2 våder tapet med, så jag slapp betala det med.. phu
Köket faller på bror, det har han smetat ner, så det får han betala med.

Magnus har fått stå ut med mitt jävla humör under allt det här med, stackarn.
Jag förstår inte vart min irritation kommer ifrån när jag blir stressad. Jag kan stressa som fasen på jobbet utan att bli irriterad, men när det gäller en sån här sak som jag känner bara MÅSTE va perfekt blir jag ett monster.
Sen kan jag ana att det finns en del hormoner med som spelar in och gör saken än värre.
Han har stått ut bra dock, jag har inte skrämt iväg honom:D

Nu blir ju allt bättre med, jag kan slappna av igen och humöret är 700ggr bättre redan idag.
Sen när all värk försvinner blir det nog ännu bättre:)

Igår hann vi med en titt på medeltidsmarknaden i Leksand innan vi va för trötta för att stå längre.
Jag köpte en salva som skulle va bra till fötterna bla. men mer än så vart det inte.
Det va kul att se allt hantverk, för att inte tala om alla STOOORA hästar, oh my säger jag bara.
Jag har juh aldrig vart nån häst tjej, men en sån där stor en tar jag vilken dag som helst, han kan bo här ute på gräsmattan så kan jag gosa med han hela dagarna:P
Jag vet inte vad dom heter, den största häst jag vet är nordsvensk, jag anar att det stämmer in, men undrad om inte den här största va en mutant av nåt slag isf.

ska slappa lite nu innan jag ska ta tag i middagen. Magnus jobbar så det blir sen middag idag, men det gör inget, det är helg, jag är ledig och livet är tamigfan helt underbart nu!!



OH, nu vann jag nyss en ny telefon med på Tradera , va så avis när Magnus skaffade sig en ny nu så jag köpte en hela vägen från KINA!!!
får hoppas allt går bra nu, för den blev klart billig, 1100 med porto och 70:- extra för 4GB minneskort ist för 1GB.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Åh, dom är fina de där telefonerna, suktade på en jag med. Men har haft en kinesisk telefon förut, blev så arg på den, för de har inte åäö på dom..och då blev det inte roligt att smsa.. :D

2009-05-31 @ 00:35:51
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: Pia

Vad skönt att du äntligen är klar med flytten!!!

Var det mycket att göra i gamla lägenheten?

Tozz hälsar föresten så mycket :) Han härjar järnet här borta och ser till att vi inte får det för tråkigt. :p Han och Sebastian leker tillsammans jämt och hans sovplats är i S garderob.

Hur går det med magen? När är det dax för ultraljud? Kraam

2009-05-31 @ 09:35:09
URL: http://inannasblogg.blogspot.com
Postat av: Ingela

Jaa..dubbla spock, när jag såg Nimoy höll jag nästan på att börja gråta..haha..hormoner i överflöd när man fått barn...:D

Men den var toppen, jag hoppas verkligen på flera filmer..



Ikväll är det premiär för New Moontrailern...gissa hur mycket man längtar? :)

2009-05-31 @ 11:00:19
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: Jenny Ölmebo

Vad skönt gumman!!! :):)



ja humöret svajar under hela gravidteten och sen i flera månader efter pga av kroppen ska vara till rätta och amnings hormoner tillkommer :p



kraaaam

2009-05-31 @ 12:19:52
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0