tvättdag?

Man kan knappast kalla det fför "tvättdag", iaf inte när man bor på TÄ. Vi får tvätta i 3 tim så man hinner knappt dit innan man ska vara klar^^

Nu är jag tbx i Borlänge iaf, jobbar på i vanlig ordning o försöker pussla ihop mitt liv. Jag har fortfarande inte listat ut hur jag ska få Tozz ner till Karlstad, så idéer om det mottages mer än gärna:P
Packningen har jag iaf startat med, nästan allt i köket är packat nu och väggarna är tomma så det ekar här.
Jag har nog egentligen inte så mycket att packa, det svåra är att veta vart jag ska börja.
Sen måste jag ta med säckar hem från jobbet, dom är kanon att packa kläder i:P

I övrigt så händer det inte mycket alls. Saknar Magnus så jag går åt, men inte mycket jag kan göra åt saken:S
Han slipper juh hela den här biten med packade och grejer så han behöver juh bara vänta på att jag sa bli klar, men som det ser ut nu så blir det inte flytt innan jag får iväg katten och lönen den här månaden räcker inte till en resa till Karlstad. Antar att jag får sitta här och trycka till sista maj iaf.. sunk värre


Kommentarer
Postat av: jenny

Gud vad jag saknar dig! buhuu :(



2009-03-26 @ 14:54:20
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0