Så var det söndag igen då.

Magnus jobbar, sen nån timma tillbaks och jag är lika uttråkad som vanligt^^
Sitter och försöker kolla genom "missade" serier, just nu sitter jag med sista avsnittet av Medium, men kom på mig själv med att vara jävligt trött på den serien, så det fick bli paus genom hälften. Ska väl kolla klart på det senare eller nåt.

Ritva ringde idag och fråga om jag kunde hoppa in och jobba imorrn igen, hon som var sjuk var inte tillbaks än, så det blir ännu en extra dags jobb inne i Leksand, så nu jobbar jag tills på torsdag. Förhoppningsvis skickar Anne svar imorrn på dom 2 extra lediga dagarna jag vill ha fredag och lördag, annars blir jag tvngen att åka hem på torsdag redan, efter jobbet.
Då blir min dator kvar här, och hur jag ska klara mig utan den vill jag inte ens tänka på:S
Jag skulle bli knäpp om jag inte hade mitt ventrilo osv när jag är ifrån Magnus:P

Han kommer jobba i regel varje dag den här månaden, så vi kommer inte ses mycket alls som det verkar. Det fanns nångång han var ledig 2 dar i sträck, så förhoppningsvis ändras inget och han kan komma bort då. Men det ska man inte hoppas för mycket på, de är ju min vanliga tur. Sen vill jag inte att han ska känna sig tvingad att åka till mig varenda gång han är ledig heller.

Ska sätta igång och städa lite här tänkte jag, toan har jag redan gått över, men disken står och sen ska jag väl dra ett varv med dammsugaren med innan det är dags att börja med maten, den skulle behöva vara klar tills Magnus kommer från jobbet, men jag ger mig inte på att göra nån svampsås, så jag sträcker mig till att koka potatisen och steka korv den här gången. Sås som inte är pulver på påse klassar jag som livsfarligt territorium, det lämnar jag åt experten, haha

Ett bad var det med ja.. ska nog sätta fart här nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0