Jeflar i havet

Va mörkt det vart!

Nu är det iaf Earth Hour, inte helt svart här på Tjärna Ängar dock, vilket man skulle kunna säga hör till ovanligheten i andra sammanhang^^

Gav mig på lite mer städning, slet fram spisen och blev lyckligt överraskad att det inte alls va skitigt bakom.. YAY
Kan mycket väl bero på att det inte lagas överdrivet mycket mat här, men iaf.
Fläkten tog sin tid att rengöra dock, så det fick man för det.

Nu blir det att sitta och lira resten av kvällen tror jag, Magnus är på G från jobbet om cirkus 30 min, sen är det ventrilo-förhållande och instanser i WOW en sund innan han ska ner i bingen igen.
Klockan ska juh ställas om med så det blir en kort natt, själv är jag ju ledig imorrn^^



Nä, nu ska jag ta ficklampan o leta mig fram till toan utan att slå ihjäl på mig på en katt eller nåt annat livsfarligt som behagar stå i vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0