Jag vill vara rik!!!!

Då kunde jag hyra några som tog hand om packandet, flytten och städningen. Gud va gött det vore:P
Jag tycker jag packar och packar, det enda som märks är att det blir mindre och mindre tomma kartonger kvar. Jag ser ingen skillnad alls i lägenheten. jag har då inte hunnit samla på mig SÅ mycket skrot sen jag flyttade in, det var ju bara 1 år sen.

Måste ta med mig säckar hem från jobbet. Dels till skräp eftersom jag bestämde mig för att det som inte får plats i kartongerna kastar jag:P , men jag behöver även nåt och packa kläder och skor i. Jag har för den delen redan idag kastat 7 par skor, det svider i hjärtat varje gång kan jag tala om, sen ska det nog kastas ett par till som jag gett upp hoppet om.

Jag köpte ett par kanontuffa låga pumps i Spanien, men resåren som håler fast dom i hälen har gått av 2ggr redan, det gör ingen skillnad att jag lämnar in dom och får det fixat, blir samnma igen, så nu får det va.
Dom är så fina, knallrosa lackskor med en stor svart stjärna längst fram.
Jag är inget fan av klacklösa pumps, men dom här va så jäkla snygga till ett par långa boot-cut jeans att jag inte kunde låta bli att köpa dom. Sen att dom kosta runt 100 skr var inte heller nåt som tog emot:P

Jag har dessutom svårt att släppa på trasiga saker har märkt, jag har hittat på en trasig gammal kaffebryggare, en vattenkokare, 3 tangentbord (varav ett är Magnus), en gammal trasig trådlös telefon, ett moderkort och 2 lampor, en vägglampa som gått sönder i glaset tråkigt nog, den är skitsnygg. Sen en gammal fyrkantig bordslampa från IKEA som troligtvis inte kosta mer än 30:-. Det ska till att va snål va^^

Just nu har jag faktist inget som jag kan packa kvar, det är lite smått o gott överallt, men det mesta använder man emellanåt, sen vet jag ju inte heller när jag flyttar så det är onödigt att packa för mycket sånt nu.

Har däremot packat ut alla köksskåp utan 2. Ett får fungera som skafferi och det andra får jag ha allt jag använder ft.
Ska ge mig på att våga dra ut spisen här med, men idag har jag nog gjort för mycket, det är så rörigt nu att jag är rädd att gå vilse:P
Mozarth fick vardagsrumsförbud igen då han inte kan låta bli att klättra på alla kartonger som är staplade. Han är lite lagom grinig just nu^^
Men välter han dom kartongerna så blir det ett hål ner till grannen:D

Nu saknar jag Magnus, har det gått 1 vecka nu redan?? ja imorrn:(
Funderade på om jag skulle ta och åka dit på måndag, men jag vet inte hur han jobbar så det får jag ta reda på. Jag är ju ledig på tisdag iaf:S

Kan inte längta mer efter att jobbet ska va över!!!! Nu väntar jag bara ut tiden, det är skitdrygt att masa sig dit varje morgon för 3 timmar:(

Aja, ska se om jag kan ta tag lite i röran här nu, ska ninja ut med lite sopor som inte kan klassas som "hushållssopor" direkt, tur man bor nästan I sophuset^^

Kommentarer
Postat av: Ingela

Jag snokar tillbaka! :)

Ja, jag kände igen din karl, för han ircade för en herrans massa år sen :)

Tack för titten ;)

2009-03-28 @ 20:30:17
URL: http://www.busbebis.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0