Jag stökar redan till!

Jobb blir det mer av, så jag kommer bli kvar ännu lite längre hos Magnus. Det lutar åt att jag kommer va här till den 22e nu, så hela nästa vecka med. Gött att man får jobba lite här:P

Igår beställde vi lampor!, magnus har lite brist på ljus så jag surfade runt och tillslut hittade vi lampor till förster tak och golv, alla från Haléns av alla ställen.


Kökslampan


Till vardagsrummet, man behöver ingen mer om man har den här faen

Sen köpte vi dessa rosa och även ett par likadana fast blå till fönstren.



Bortsett från det roliga, så har jag jobbat idag igen.
Fick även frågan om jag kunde jobba nästa vecka med och det vill jag juh, får komma på nån bra ursäkt till mitt "vanliga" jobb, men det löser sig:P

Vi gav oss på att försöka möblera om här med ikväll. Det gick juh åt skogen, haha
Det blev 3 sits av hörnsoffan, för tillslut så gav vi upp.  All planering vi gjort är utifrån databordet - som vi inte har.
Nu får det se ut såhär tills vi kommer på nån vettig lösning, vi blev trötta:)

Jobb imorrn, klockan ringer way to early, sov gott på er!


Kommentarer
Postat av: Lurv

Ehum, nu har du inte använt verktyget "Lurv Stavningskontroll" innan du publicerade inlägget.



Var felet är säger jag inte, du får leta ;oP

2009-03-11 @ 15:49:23
Postat av: Thess

eftersom jag tycker jag känner dig rätt väl hade jag tippat på "ROSA", men det är väl nåt annat då^^

2009-03-11 @ 16:17:21
URL: http://thethuss.blogg.se/
Postat av: Jenny

Snygga!! :D

2009-03-11 @ 16:34:26
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Maria

Inte lite dryg han är...den där jag bor med^^



Uplight är finemangens...då kan man sätta något skojigare i den kroken där taklampan skulle ha hängt :P

2009-03-11 @ 19:17:09
URL: http://hecate.se
Postat av: Lurv

Hehe nått helt annat är de ;oP Nått "genomskinligt"

2009-03-12 @ 00:30:55
Postat av: Pia

Jäklars vilka fina lampor! köpte ni alla via halens?

2009-03-14 @ 11:03:42
Postat av: Thess

japp det gjorde vi:)

2009-03-14 @ 11:27:36
URL: http://thethuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0