Jag känner världens bästa Björn!

Idag bär det av upp till Siljansnäs igen, hade bara tänkt åka dit över natten, men fick telefon om att dom behöver mig att jobba igen redan imorrn bitti. Bara att man masar sig upp igen kl 5 då, jag som skulle ha min lediga dag imorrn *hmmph*
Jaja, hur det än är så behöver jag pengarna och jobb känns juh ganska väsentligt för att kulorna ska rulla in på kontot.
Björn är snäll nog att köra upp mig till Magnus iaf, så jag kan ta med mitt liv (datorn) och sen funderar jag på att flytta upp blommorna idag med. (dom 4 som lever). Det blir inte mycket vattnat här när jag är iväg, då har ju bror iaf en sak mindre att bry sig om^^

Börjar bli tajt med tid för katten här med. Bror flyr ju den 14e eller nåt liknande, så jag hade gärna sett att det va fixat innan dess. Antar att det får bli nästa löning och att jag får sitta utan jobb från den 9e till den 27e eller så. Kommer va mindre kul.. fyfasen. Jag som tjatat om semester så länge vill inte ens ha det nu när det är påtvingat:P
Fördelen är att jag får ha mitt hjärta lite längre, samtidigt som det blir svårare och svårare att flytta honom ju längre tiden går:(

Ne, ska väl börja ge mig på att koppla ut dator och lite här nu.


Kommentarer
Postat av: Lurv

Hm, blir ju värsta egokicken å läsa din blogg numera jue gilla

2009-03-31 @ 20:15:50
Postat av: Bror

med tanke på att jag aldrig vattnat dina blommor så lär det inte bli så stor skillnad om de försvinner. ;)

2009-04-06 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0