Jag är jäkla duktig på att gnälla

Men det är min rättighet i min blogg så det så:P Dock så brukar jag nuförtiden börja "morgonen" med att läsa på F*** My Life, det finns alltid nån som har det lite värre just nu.. haha

Sen ä jag fö jävligt nöjd med hur mitt liv tar sig just nu, iaf om flyttskiten kan bli avklarad och man sitter i Näs utan att behöva tänka på hur bussarna går hem osv.

Jag är iaf trött nu, mighty mest, kl är redan 11 vilket innebär att jag sovit lite för länge *host*. Blir en kul kväll att försöka somna sen antar jag. Trösten är att jag är ledig igen på tisdag, så blir det totalt omöjligt inatt så får jag väl vara vaken då:P

Bror kommer tbx idag med, han har vart i Sthlm över helgen på inflyttningsfest. Har fått mig 2 dagar ensam nu, alltid lika skönt.

Nu ska jag hinka i mig mitt kaffe så jag kan bli mig själv igen.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Älskar filmen, men böckerna är bra mycket bättre. Önskar dock att hon kunde skriva klart Midnight Sun. Hade varit en upplevelse att få läsa klart resten. :)

2009-03-29 @ 11:58:54
URL: http://www.busbebis.se/wordpress
Postat av: Maria

Hehe..den där hamnar bland mina favoriter :P

2009-03-29 @ 15:22:57
URL: http://hecate.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0