Äntligen blir det måndag!

Nej, jag är inte sjuk på något sätt (mer än vanligt), men den här måndagen är fan speciell. Jag åker till Magnus och har inte sett honom på ad som känns som en evighet.
Ok, jag vet att det finns dom som inte kan ses alls, och jag lider verkligen med er, VERKLIGEN. Men jag tänker ta vara på varenda sekund jag kan få med honom, speciellt med tanke på att jag vet att allt kan ändras på en sekund.
Jag tänker inte sluta va en fjant när Magnus måste åka hem igen, jag tänker inte sluta va en nykär fjortis när jag får se honom igen heller. Jag älskar honom och är inte det minsta rädd för att låta alla veta det det:D

10 dagar!!, så länge kan jag stanna med honom den här ggn. 10 dagar av vilka jag bara kommer jobba 5, i Leksand.
Resten av tiden ska ´jag bara njuta, av en ledig helg för första ggn på länge och att va där.
2 månader känns som en evighet, 8 veckor känns inte alls lika länge. 8 veckor gör mig stressad att jag inte ska hinna.
Jag måste hinna med Mozarth, mitt hjärta som jag sa att jag ALDRIG skulle lämna för något i världen, men jag inte hade några problem med alls att välja bort nu när jag behövde. Jag måste tänka framåt och han kommer trivas mycket bättre dit han kommer.. jag vet att han kommer bli bortskämd med kel, lek och resten av allt hn kan tänkas behöva.
Jag kommer sakna honom nåt enormt, han har vart med mig i 9 år nu. Men han försvinner inte, jag vet vart jag har honom:D


Jag måste börja packa ner en massa som jag inte behöver, så jag kan sätta igång med städning, måste även upp med lite tapet i rummet här. Såna saker är alldeles för lätta att skjuta upp, lika bra att ta tag i det asap. Om inte annat så slipper jag ta allt samtidigt sen:)

Dom senaste 2 dagarna har jag kollat på Chuck. Jag har inte gjort nåt annat.. alls.
Jag har haft mitt Ventrilo förhållande med Magnus som vanligt.. samtidigt som jag plöjt 2 säsonger av just Chuck.
Men attans va bra det är, hahah
Kan helt klart rekommenderas, det tackar jag min bror för.
Har 2 avsnitt kvar nu, så jag ska återgå till det.

Imorrn blir det paniktvätt efter jobbet (eftersom någon helt plötsligt bestämt att tvättstugan var STÄNGD på söndagar), sen ska jag packa ihop lite, skruva ner hyllan så den går in i bilen, höra med Lurv om det även går in 2 kartonger med grejer, sen ska datorn plockas ner och jag ska försöka inte glömma något viktigt.
Ska inte heller glömma Magnus medicin.. som jag kom på nu igen.


aja, det blir bra det här:)

hoppas mina glasögon hinner komma imorrn, men det tvvlar jag starkt på eftersom det fortfarande står "order mottagen" när man spårar:(

laters

Kommentarer
Postat av: Lurv

Två kartongen är inget problem.. men va e de för hylla?? Stor, liten, mittimellan? ;oP



Jaja du får väl ringa å väcka mig nån gång under tvätten så jag hinner vakna å få igång min extra stela kropp...

2009-03-02 @ 03:30:32
Postat av: Thess

äsch, den är juh puttemini, troligen tar den mindre plats än 2 kartonger, så det ska nog inte va nå problem:)

2009-03-02 @ 06:21:45
URL: http://thethuss.blogg.se/
Postat av: Jenny

ååH vad roligt gumman !! :)



Ha det så mysigt nu :)

Så underbart när man är lyckligt förälskad! :) :)

2009-03-02 @ 18:15:27
URL: http://jennnyss.blogg.se/
Postat av: Pia

Mycket att tänka på och fixa ordning. :) Hur långt är det du skall flytta? Geografi är inte direkt min starka sida :p

2009-03-02 @ 20:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0