Sommar

Ja, nu kan man lugnt säga att det är sommar iaf. Dom senaste 2-3 dagarna har vart SJUKT varma.

Magnus och jag har utnyttjat våran ledighet till max.. med att sova bort halva dagarna, haha
Resten av tiden har spenderats framför datorerna med näsan i WoW. Det är sjukt hur man prioriterar ibland, men lika bra att man gör så nu än om ett par månader, då blir det andra saker att tänka på.

Idag har vi lilla Tindra här på "besök". Vi skulle ha henne ett par timmar när dom andra skulle hitta på nåt med resterande familjen.
Just nu har vi kommit tillbaks från glassätande och lite gungande, men någon var inte så pigg längre så vi fick dra oss hemåt igen.
Magnus ligger med Tindra i sängen och hon somnar nog snart (risken finns att han gör det med). Vällingen hon nyss satte i sig borde hjälpa till en del på traven tycker jag:)


Skriver nog mer senare.. ha det bra i solen!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Sitter ni inte i solen och gassar!!!!

^^



Hehe ja det gäller å passa på att göra massa skaer för sen blir det lite svårare att få tiden att räcka till :p



kraam

2009-06-24 @ 16:36:09
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: Pia

Ja det har verkligen varit helt otroligt varmt i ett par dagar nu!! Jag har fått se över min garderob ordentligt för att hitta lite tunnare kläder så att man inte smälter bort i värmen! Mozart hälsar så mycket! Han har sin favoritplats i Sebastians garderob där han har fått en egen hylla med filt. kram

2009-06-24 @ 20:31:12
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0