Sista dagen av lathet!

Imorrn sätter jobbet igång igen. nu har jag fått vart ledig i 2 veckor eller ngt liknande, har inte vart ledsamt en sekund:)

Gårdagen vart inte av till Björnparken alls. Det blev att vi åkte ner till Tasbäck och badade istället. Var alldeles för varmt för båt annat.
Det va grymt skönt i vattnet, såg bara fiskar som va en cm stora, inte ens jag blev rädd för dom:)


Photobucket
Mackie visar musklerna

Photobucket
Magnus skådar ut över badplatsen

Photobucket
Jag sitter mest bara och är fetare än någonsin

Photobucket
Magnus och lite Mackie i bakgrunden

Photobucket
En flotte som vi solade lite på

Photobucket
Mackie igen.. hmhmhm

Fick mess av kristina när vi var och badade där hon undrade om vis kulle åka och kolla på lite bilar. tur jag fick det för jag hade helt glömt att det va Big Lake Run igår. Det blev att vi åkte in till Leksand och kollade på lite bilar när dom åkte genom stan. Vi mötte en hel drös på vägen dit också så jag hann se dom flesta tror jag.
Tog lite kort och prata lite goja under den timma vi va där.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Jag, Kristina och Magnus kollar bilar

Sen bar det av till Gagnef, till Mattias och Therese. Det blev jag, magnus, maria, björn, Mackie och värdarna själva med bebis och 50 husdjur. ok,m kanske inte så många, men det är nog en 5 katter och en hund som tror han är katt.
Grillade MASSA mat, tror inte jag sett så mycket mat på läääänge.
Jag ville inte ha kött så jag körde på grillspett med massa gott, tror dom blev ganska populära faktist:)

Photobucket'
lilla Jennie med mamma Therese

Photobucket
Le Freunda

Photobucket
En hund kommer borstad

Photobucket
Vi var alla nyktra, trots det så händer sånt här konstigt. Maria i gylfen på Björn:)

Photobucket
Magnus leker papparazzi med sin mobil

Photobucket
Mackie Mackelito

Photobucket
Björn i sin vanliga pose


Photobucket
Aramis leker som en katt

Photobucket
SÅN GOOOOSIS!!!!

Vet inte vad klockan va när vi kom hem, men anar att det blev run 1 tiden eller så. Mackie ville sova hemma så han drog direkt när han släppt av oss. Vi satt uppe en stund innan vi väl hamnade i säng vid 3 tiden.

Nu ska vi snart upp till Björkberget för att spela lite minigolf med Tobbe och Linda. sen blir det sallad till middag idag. vägra varm mat!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0