Nu har man vart ute o stulit igen:)

Jättesnott från Ingela



1.  Hur gammal är du om fem år? 35
2.  Vem var den sista du träffade? Stina och Ingela med familj, o resten av Tasbäcks befolkning
3.  Hur lång är du? 1.70
4.  Vilken var den senaste film du sett? Terminator Salvation
5.  Vem ringde du senast? Stina
6.  Hur löd ditt senaste sms och till vem? "När börjar midsommargrejen i Tasbäck, tänkte dyka bort sen:)"
7.  Vad är dagens planer? Så lite som möjligt nu, har vart fullt ös idag
8.  Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms
9.  Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? aldrig gifta, inte vart tillsammans sen 81 eller liknande.
10. Vilken ögonfärg har du? gröna
11. När såg du senast din mamma? uj, alldeles för länge sen, höstas kanske:(
12. När träffade du din pappa senast? ÄNNU längre sen, 1½ år sen kanske
13. När vaknade du idag? första ggn vid 9, sen vid 10, sen kvart över 12.. hahaha.
14. Har du någon gång hittat en katt? ja, eller så har jag sag att jag hittat den i tron att jag skulle få behålla. Men en av mina första var en hittekatt
15. Vilken är din favoritplats? Mörners uteservering hemma i linköping
16. Vilken plats föredrar du minst? Tandläkarstolen (måste hålla med ingela där)
17. Var tror du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis uppe i stugan o inte med barn o Magnus i den här ettan vi är i nu^^
18. Vad skrämde dig som barn? fiskar.
19. Vem fick dig att skratta senast? magnus troligtvis:P
20. Är du för ung för att äga vinylskivor? Aldrig, jag har massa
21. Har du stationär eller bärbar dator? stationär
22. Sover du med eller utan kläder på dig? jag sover i trosor eller naken, har jag mer på mig dör jag av uttorkning troligtvis^^
23. Hur många kuddar har du i sängen? 4, 2 var, men minst 1 ligger på golvet varje morgon
24. Hur många landskap har du bott i? 3, östergötland, värmland, dalarna
25. Har du någon gång spytt på fyllan? haha, oja, förhoppningsvis behöver det aldrig upplevas igen
26. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota, men sköna skor skadar juh inte.
27. Är du social? jag är ganska rädd för folk, men jag försöker
28. Vilken är din favoritglass? allt med lakrits, typ LAKRITSPUCK *dregel* och piggelin förståss, det kan jag äta i mängder
29. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala mina skulder och fixa upp huset så man kan flytta in:).
30. Tycker du om kinamat? ja!!!
31. Tycker du om kaffe? oja, lite för mycket många ggr
32. Vad dricker du till frukost? det som står närmast som hinner ner innan illamåendet kommer
33. Sover du på någon särskild sida? höger tror jag, men lyssnar man på magnus så sover jag nog på alla sidor utom ståendes
34. Kan du spela poker? nja, så länge det inte är pengar inblandat så^^
35. Tycker du om att mysa? självklart
36. Är du en beroendemänniska? det beror på, jag blir beroende av "vanliga" saker, inte av allt
37. Känner du någon med samma födelsedag som din?nej
38. Vill du ha barn? ja, jag vill visst det.. haha klart jag vill
39. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite spanska o lite finska
40. Har du någonsin åkt ambulans? ja
41. Föredrar du havet eller en pool? pool, minst fiskar där
42. Vad spenderar du helst pengar på? andra konstigt nog^^
43. Äger du dyra smycken? nej
44. Har du någon gång testat narkotika? ja
45. Vad var det senaste du stoppade i munnen? en pizza
46. Vem är den roligaste människan du känner? kokka, magnus, lurv.. ja, dom som är mina närmaste vänner
47. Välj ett ärr på din kropp? har ett under foten efetr att ha trampat på en glasbit som liten.
48. Vad har du för ringsignal? Deathstars - Cyanide
49. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
50. Flirtar du mycket? verkligen inte, jag har för den delen aldrig riktigt fattat hur det går till^^
51. Vart togs din profilbild för din blogg? uhm, hos mig av kokka
52. Kan du byta olja på bilen? det ska jag nog kunna klara av^^
53. Har du fått fortkörningsböter? nej, jag kan nog inte cykla så fort
54. Vilken var den senaste bok du läste? City of Bones av Cassandra Clare (mortal instruments serien)
55. Läser du dagstidningen? när jag orkar, läser förvisso corren än:P
56. Prenumererar du på någon veckotidning? nope.
57. Dansar du i bilen? inte På bilen då?
58. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix Megapol
59. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?inte en aning, troligtvis nåt telefonkladd
60. När var du i kyrkan senast? Leksands skolors avslutning... så det va rätt nyss, men innan dess va det ÅR

Kommentarer
Postat av: Lurv

57. Dansar du i bilen? inte På bilen då? <-- I bilen.. sittdansar, behöver du lära dig så finns det en som har testat de flesta varianterna här ;oP

2009-06-21 @ 03:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0