Helgen förbi men det GÖÖÖR inget^^

För från och med kl 13 idag är jag ledig, kanske hela vägen till den 29e.. det ni!
Nu hoppas jag inte det blir så länge, jag kommer hinna klösa ner tapeterna innan dess.

Helgen vart en stort svart hål i vanlig ordning:) Gjorde så lite som möjligt här.
Bortsett från att Magnus släpade ut oss på en promenad i lördags kväll/natt kl 23.15 -  i spöregn ska tilläggas - så spenderades hela lördagen framför datan och i WoW.

I söndags tog vi det riktigt lugnt med, jag sover som en kratta nu, för jag vaknar hela tiden och får pinka, blir tokig för mindre^^
På eftermiddag ringde det på dörren här, helt apropå. Då kom Therése och Freunda och hälsade på med lilla Jennie:)
Jag och Magnus sprang iväg till affären och handlade lite fikabröd sen drack vi kaffe och tog väldigt massa kort på stackars bebis som fick leka modell:P


                                                    Lilla Jennie
       

Idag var det upp o jobba igen som sagt, storstädade toaletter på dagiset, kan va skönt att veta att jag iaf gjort mitt och lite extra när jag lämnar tillbaks till ordinarie.
Det är sjukt hur svinigt smutsigt det va där när jag kom som vik. Varför ska alltid gruppledare va dom som är sämst på att hålla efter städningen. det kommer jag aldrig förstå.


Maria o Lurven har vart på sitt vul nu, fick se bild på lilla bebben.. eller som jag säger, "Surfarn".
Kul när man får ngn slags bekräftelse:D:D:D
Jag väntar på mitt ultraljud nu, det är inte dags förrn 9e juli,  jag kände inte att jag ville göra ett tidigare hos privat, så jag sitter snällt här o väntar samtidigt som jag undrar om det är en hel syskonskara som växer på där inne^^

Nu ska jag dricka kaffe och njuta av att allt är klart här. kanske spela lite med:D:D

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha...du kanske går och bär på en hel förstafemma åt LHC :P

2009-06-15 @ 22:51:58
URL: http://www.hecate.se
Postat av: Lurv

Klösa ner tapeter är inte bra, måla på kanvas e jättebra ;)

2009-06-16 @ 01:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0