Gomörrn!!

Kvällen igår spenderades framför tv´n. Med chips och salta pinnar och tom 1 folköl till mig. Vi satt o dividerade länge om det va ok för mig att ta EN och kom fram till att det va nog det, haha


Kollade på Knowing. Helt ok film, dock så va PS3an fullständigt ovillig så det vart en del avbrott:S
Tror jag somnade vid 2 tiden tillslut iaf.

Idag ska vi iväg med Mackie och hitta på nåt. Antingen blir det Orsa björnpark eller också så tänkte vi leta upp nån bra badplats som inte är invaderad av 750 familjer. Jag har inte badat i nån sjö på flera år (det finns förklarliga skäl) så det kan bli ytterst itressant. Är det ens badvarmt i vattnet för den delen?? Brr, ska bli intressant.

Har fö. getinginvasion här.. dom kommer IN, jag blir galen!!!!



Ikväll bllir det att åka till Gagnef och grilla hemma hos Therese och Freunda. Maria och Björn kommer dit dom med så det ska bli sköj minsann.

Nu ska jg försöka leta upp nåt ätbart innan jag trillar av stolen.







HA EN BRA DAG!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0