ännu mer att vänta på...

Inatt va det Euro Rock Radio  HIM night igen, med en live intervju med Ville Valo som jag självklart missa. Jag hatar USA ibland och deras jävla tider, det sändes nångång mellan 3 och 5 inatt, då ska jag verkligen sova.
Hur som helst, han talade om att dom går in i studion i Augusti för att spela in ny plattan:)
Den ska om allt går som planerat släppas på Alla Hjärtans Dag 2009 och workingtitle på den är "SCREAMWORKS: Love in Theory and Practice". Så nu kan man vänta sig blå på den med..

Sen såg jag på Ryan Gee's Twitter att dom börjat filma nya 69 Eyes videon med (:D IGEN)

Dregelvarning!


                                        (klicka för fler bilder från Ryan Gee)




Sen fick Gry barn igår em med, det va då sjutton på tiden, haha
Jag har lyssnat och väntat på uppdatering varenda morgon kl 7 dom senaste 6 veckorna sen hon gick på mammaledighet från Äntligen Morgon, så det blev nästan en lite tår i ögat där, hahah

hur som helst, nu ska jag äta fruktsallad och fortsätta surfa runt i tristess:D

Kommentarer
Postat av: jenny Ölmebo

2010 menar du va :p

2009-06-11 @ 10:12:17
URL: http://jennnyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0