usch då vilken trist söndag

Går den här dagen till världshistorien i att va dryg tro? För den har verkligen vart skittråkig!!!!!
Vi sov länge idag, så länge att jag knappt hann se Magnus innan han va tvungen att traska till jobbet. Där har han vart nu.. HELA DAGEN!!!!. Usch va trist jag har.. haha

Har spelat Sims3 en sväng, läst lite till, boken är kanon, men jag är rastlös. Nu har jag precis klivit ur badet då jag blev avbruten av att det ringde på dörren. Övervägde att inte öppna men gav mig efter ett tag. Det va en gammal gubbe med mycket osvenskt ursprung som sålde tavlor. SUCK!!!!. Han lämnade fram en lapp som talade om vad han hette, att han hade en flicka på 3 år med hjärtproblem och behövde pengar till operation. Jag stog i dörren och dröp av vatten och han såg aningens besvärad ut kan jag lova. jag sa att jag inte hade tid med honom. Kände mig som ett monster, men erfarenheten säger mig att det oftast inte är så mycket i sanning i sånt där tyvärr. Lika bra att stänga dörren innan blödigheten tar över och man står där med tom plånbok och en drös tavlor som man inte ville ha.

Ska snart sätta igång med maten. Magnus dyker inte upp förrn vid 21.30 så det är ingen brådis precis:)

Har fixat hem säsong 1 av True Blood nu iaf, den blev precis klar så jag ska nog kolla lite på det. får hoppas jag kommer in i den bättre än förra ggn. Vill minnas att jag tyckte det verka väldigt platt och aningens B, jag slutade titta efter premiäravsnittet, sen orkade jag inte ta upp det igen.
gör väl ett nytt försök:)


Slänger upp en bild här, mest för Jennys skull för att göra saker mindre krångliga för henne. (jag satte lås på min BD för det va en massa skumma människor som bevakade mig där.. inte en aning om vilka dom är då dom själva har lås på.. )

here you go.. Min gremlins mage i v18.
whoppidoo



Imorrn vet jag hur saker och ting ligger till där inne iaf.. *nervöst*


Kommentarer
Postat av: Hjätegryn

låter som en trevlig kväll det dära? ;/ jag är snart hemma älskling. Puss

2009-07-05 @ 20:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0