Stulet av Tant Nils:P

Listan: De 20 vanligaste saker vi glömmer

1. Att dricka kaffe/te, som sedan kallnar - Hela tiden, men jag dricker det iaf
2. Var du lagt nycklarna - dom är oftast på samma ställe
3. Vad du skulle handla - jag vet bara att jag ska ha cigg, resten går av farten i affären
4. Ta ut tvätt ur tvättmaskinen - våga glömma det, då har man en ilsken granne på sig
5. Att ta ut maten ur frysen - Nej, skulle man glömma så finns defrost på micron:P
6. Ladda mobilen /i Pod - MP3 spelare ja, men mobilen nej, och det finns en spelare där med
7. Att inte svära inför barnen - Jag är riktigt dålig på det, men jag lär mig tänka till iaf:)

8. Fylla på toapapper - Det är bara det dummaste, men det har hänt nångång iaf *vissel*

9. Var du parkerat bilen - jag måste glömt det ordentligt för mig veteligen så har jag ingen:P
10. Vännernas barns födelsedagar - Absolut, jag håller inte koll på det
11. Vattna blommor - Garderobsblommor is the shit^^

12. Din ålder - om det vore så väl. trodde jag va ett år äldre än jag var ett tag för jag fyller så sent
13. Vännernas födelsedagar - jag brukar komma ihåg dom ganska bra 

14. Spela in ditt favoritprogram - Finns torrents:P
15. Bröd i brödrösten - Brödrosten följer med in i vardagsrummet på frukosten iaf

16. Tacka för senast - det gör jag nog allt, när vi hörs igen
17. Vännernas barns namn - jag kommer nog ihåg dom, är dt riktiga vänner så hör man namnen ofta med
18. Köpa mjölk - dricker inte mjölk själv, så det blir magnus som fixar det
19. Låsa bilen - lalalala
20. Var du lagt plånboken - nångång, om jag råkat flytta den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0