Nu vill jag inte ha mer regn!

Nä, nu vill jag tillbaks till fint väder, speciellt eftersom vi ska åka bort nästa vecka. Inget kul att va i Göteborg om det ska hålla på och spöregna konstant:S

Just precis i denna stund sitter jag fast på jobbet:P jag har redan jobbat klart, men nu roar jag mig med att sitta av tiden tills jag kan åka hem. Tur det går så fabulöst mycket bussar upp till Näs *mutter*
Jag hade ofantligt lite att göra idag, har gjort vissa saker 2 ggr för att det ska va tiptop tills nästa vikarie går på måndag morgon. det är skönt att gå hem och veta att man iaf har gjort sitt.

Idag skulle bror titta upp igen, WOW, jag har träffat honom hela 3 ggr på en vecka, måste va nåt rekord nu sen han flytta ut ur min lya tror jag. Han skulle tydlien ha mat med:P
Han ska bo hos mormor i 3 veckor. han ska jobba nere i Motala och då passade det juh bra att han bor där. Själv skulle jag vara överlycklig om jag bara fick åka förbi mormor och säga hej, jag har inte sett henne på en evighets evighet nu. Saknar mina släktingar en hel del faktist. Mamma har jag inte sett på länge heller, för sist hon va uppe i dalarna satt jag fast upp i Näs när dom flyttade in min bror.

Bleh.

MEN.. om ett par timmar är det semester!!!!!!!!!! Iaf 1 vecka, men det är mer än jag egentligen skulle haft om man säger så^^


F.ö så älskar jag min Magnus mer och mer för var dag som går!!! Finns ingen som kan få mig lyckligare på alla sätt o vis, för att inte nämna hur mycket han får mig att skratta. PUSS PUSS och tack för att du är miiiiiin älskling <3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

ja nu får solen komma tebax!!!



naaaw så underbart att du funnit mannen i ditt liv!!!



kraaaaaaaaaaaaam

2009-07-10 @ 11:15:51
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/
Postat av: lovisa

fin blogg:)

2009-07-11 @ 16:09:01
URL: http://peerla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0