Karlstad

Idag åker vi till Karlstad! Kommer va där tills på söndag då bror hämtar upp oss.

Ska titta förbi Nil och Anders en snabbsväng ikväll innan vi åker ut till Pia med, ska bli kul.
Lördag är det bröllopsfesten med, får se hur det går nu när man ska va social på en fest i nyktert tillstånd^^

Ska hinna förbi barnmorskan idag kl 11 med, dom hade gett mig fel datum, jag trodde jag skulle va där den 31 Augusti egentligen, men dom ringde i veckan och ville ändra min tid en halvtimme på fredag sa dom. tur dom ringde annars hade det vart helt bortglömt.
Ska vi se vad dom har att säga idag då.

Sen blir det resa från kl 12 till kl halv 6 innan vi är i Karlstad. Härligt lång dag eftesom jag ska jobba på Kulturhuset innan alt detta med.

Magnus vet jag inte när han valde att gå och lägga sig inatt. jag såg han lite snabbt när han kom från jobbet sen bosatte han sig i WoW och jag gick o lade mig. Jag vaknade till ett par ggr innan han valde att lägga sig med jag vet inte va klockan va när han väl kröp ner i bingen. Han hade visst viktiga saker för sig iaf^^


Hörs efter helgen

Kommentarer
Postat av: Lurv

Ääh han boostade bara freunda jue

2009-07-31 @ 15:11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0