Jag var lat!

Orkade inte med att uppdatera bloggen igår efter allt farande.
Vi blev tvugna att åka redan kl 7 igår morse, trots att vi skulle vara på Mora lasarett kl 11.30. Var framme i Mora kl 10 vilket är ganska illa pinkat för att ha tagit sig dit den längsta omvägen någonsin. Skulle normalt vart 4 mil från Näs till Mora^^

Iaf, jag va skraj att tanten skulle va elak, men det va snarare tvärtom:) Hon var jättego och förklarade allt 10ggr eller mer. Magnus och jag såg nog ut som 2 frågetecken när hon sa "här är en fot" osv. Det va inte förrän Mogwai som den numera heter, började sparka och vifta med armar och händer som man såg vad som var vad:) Efter det låg iaf JAG mest med ett stort flin på läpparna.
Bebisen mår bra, allt sitter där det ska och den verkar ha gjort det till en sport att sparka mig på kissblåsan, vilket förklarar en hel del.
Den hälsade på oss på ett "Tonström-sätt" iaf, stack ut tungan.. hahaha
När jag sen talade om för pappa att bebisen hade en stor magsäck så va han noga med att påpeka att det går ju i släkten XD





Där har ni den, jag tycker mig tro att det är en han.. men mitt omdöme är ju inte alltid det bästa.

Känns väldigt skönt att äntligen få SE att det lever nåt där inne:) Vi skämtade om innan vi gick in att - tänk om det bara skulle va luft, och hon talar om för mig att jag borde fisa oftare- Ja, som sagt, skönt att det inte va så iaf^^
Sen va det ju faktist bara en (1) krabat där med, nu ska jag nog lägga ner att noja för att det är tvillingr och jag är för stor, för jämfört med många andra så är jag intedet alls har jag insett:)

Blev f.ö framflyttad till 11 december nu (v17+2). Vem vill sätta ett par kronor på att den kommer på min födelsedag? hahaha

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Magnus ligger just nu i sängen med Amanda, det har vart full rulle här idag har jag förstått. Tindra somnade strax efter att jag klev innanför dörren här och ligger fortfarande och snusar i vagnen:)

Magnus har dessutom snarkat ett tag nu, Amanda har kollat på barnprogram tills för nån minut sen dåäven hon däckade av totalt. Nu sover alla utan jag^^ Men jag springer fram och tillbaks till sängen och tittar till Amanda så hon intre trillar ner från sängen, hon har somnat i en riktigt kul ställning:)


Är dom inte söta dom grynen? :D



Kommentarer
Postat av: Jenny Ölmebo

Heheh vad skönt att få se det lilla livet :)

Och att allt såg bra ut :)



Kraaam



Linnea tackar för gratulationen :)

2009-07-07 @ 15:06:07
URL: http://mrsolmebo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0