Inget liiiiv

Fasen allt står still nu när man jobbar äter skiter o sover. tur det är fedag imorrn!!
Magnus jobbar hela helgen han, det suger ganska hårt, men vi har ju ändå haft turen att va lediga samtidigt ett tag nu, det får gå för den här ggn med. Snart ska vi ju ha mer semester, varav en vecka på Gotland.. blir gött det:)

Som sagt, fredag imorrn. Känns som att svanken, ryggen och låren har tagit helg sen i tisdags dock, har förskräckligt ont efter en dag på jobbet.
På lördag är det Siljansnäsdagen (OOOOOHHH), ska ut och kolla lite på det där logging sakerna sen ska jag fota lite åt grannen när småstjärnorna äntrar scenen. Hennes barnbarn ska va med så hon ville ha lite bilder. Tur Magnus kamera är så förbaskat enkel att förstå:P Skulle inte ha nåt emot att lära mig lite mer avancerade funktioner på den, men det lär få vänta.
Jag går juh varje dag nu och undrar hur mycket dummare jag blivit eftersom hjärnan trots allt krymper när man är gravid. Sen undrar jag hur länge man kan använda det som ursäkt sen, haha

Korten från Götet ligger på facebook, ni har nog sett dom vid det här laget så jag kommer inte lägga upp några här.
Jag gillar förvisso korten på geten och min vän fiskmåsen, men ne.. det finns inte ork för det ft

En tråkig sak.... lilla pluttan gav upp och somnade in iaf. Hade ju hoppats att hon bara skulle va bättre en dag helt sonika, men det verka som hon hade gjort sitt (och troligen mer därtill) här i världen. får hoppas Fatso klarar av att leva själv nu, men efter vad Kokka berätta om hur mycket han fläskar i sig käk osv så verkar han inte lida nåt nämnvärt. trots att så fungerar ju djurriket så att den starkaste överlever.

Tror nog det gäller det mesta här i världen.. kolla bara på mina krukväxter!!!! :P

Ne, nu ska jag lira lite till, nu har jag dött en gång för mycket idag känner jag, vart tvungen att tabba ut och tagga ner sas.
Mission accomplished.


baj baj:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0