Förkyld

                                                   


Igår em blev jag snorig men trodde det kanske bara hade me vädret att göra. Tji fick jag!!!

Är genomförkyld av nån anledning, jag som nästan aldrig blir det:S Hoppas det går över snart bara.


Drömmer skumma drömmar om bebis nu. Magnus visade mig ett klipp från "sjukhuset" igår. Det va om en rekordsnabb förlossning och det verkar ha letat sig in i mitt undermedvetna. Jag drömde att jag gjorde mitt ultraljud som i måndags, sen gick det inte mer än 1 vecka så nös jag och hade en frisk bebis i famnen på några sekunder.

Inte dåligt må jag säga, men jag kan ju ärligt säga att jag hoppas min förlossnng går lika bra som hennes i "sjukhuset". Visst att hon hade ont, men fort gick det!!! Tro att hon va förvånad efter:)


Nu är det snart dags för att ta sig till jobbet. Bron i Leksand blev tydligen avstängd igår pga regnet, marken gav visst vika eller nåt.
Får väl se om det är bussbart idag då, blir inte så illa för mig att gå från andra sidan bron, men dom som ska lite längre får juh en bit att knalla.
OM det ens kommer hit nån buss vs:S Får jag verkligen hoppas

Nästa vecka är det semester och Göteborg!!!! Måste komma ihåg att bestämma nån dag med Pia så jag hinner se henne där borta innan vi missar varandra. Hon skulle inte va kvar "hemma" längre än till Torsdag va jag fattade.
Ska bli så kul att komma bort o göra nåt, det blir ju inget sånt i sommar när vi båda måste jobba liksom.

Kommentarer
Postat av: Lurv

"Ska bli så kul att komma bort o göra nåt, det blir ju inget sånt i sommar när vi båda måste jobba liksom" Hmm... gotland då???

2009-07-09 @ 16:02:28
Postat av: Thess

*Men det är juh lååång tid kvar, Göteborg är ju nästa vecka redan:)*

2009-07-09 @ 18:14:06
URL: http://thethuss.blogg.se/
Postat av: Lurv

Långt?? Naah 4 veckor e väl inte så långt ;oP

2009-07-10 @ 12:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0