Finbesök!

Idag fick jag ett SMS av frippe att dom var i dalarna och stannar tills på fredag. Jag ringde upp honom och snackadelite och dom satte sig i bilen från Insjön och kom upp hit på kaffe och lite catching up:D

Grymt kul att se dom igen, har inte träffat frippe sen innan jag flyttade från karlstad, så det är mer än 1 år nu.
Funderade på om vi ska ta och hitta på nåt till veckan här, möjligtvis på onsdag, då jobbar inte Magnus kväll.

I övrigt så har dagen rullat på fort. magnus ringde och väckte mig från jobbet vid 10 tiden. Jag hamnade inte i säng förrn 4 inatt, kunde inte sova alls så jag klev upp igen och satte vid datorn tills dess.
Tur han väckte mig idag, hade kanske sovit än med lite otur, det är juh jobb imorrn.

Jobbar på Edshult 1 vecka till nu, sen bär det av till Karlstad på fredag.
Hem på söndag för då kommer lillebror och hämtar oss där och kör hem oss. LYX:)
Letar febrilt efter bröllopspresenter, nån som har nån idékanske??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0