Besök

Idag har en gammal vän till Magnus vart här och hälsat på. Då killen i fråga är ett Geni på mer än 1 sätt kände jag mig nästan nervös att träffa honom, man vill ju inte framstå som ett totalt pucko när allt kommer kring:P
Jag tror det gick bra dock, han va rolig och trevlig, dom fick tjafsa ikapp lite och spela lite PS3, jag tror dom va nöjda.

Var meningen att vi skulle ta en promenad ner till den lokala pizzerian idag. Magnus sover som en stock nu, föga ovanligt^^, men den är nog öppen till 22 så det finns gott om tid än. Har ingen mat hemma alls nu, dumma som vi är så handlade vi inte för helgen när vi var i Mora igår med lillebror. Vi bestämde pizza och jag antar att det kommer bli så. Förutsatt att det inte står som spön i backen igen. Det åskade och regnade hej till förbannelse här för nån timma sen.

Känner mig lite småseg idag faktist. Har sovit mindre bra inatt tydlen. Somnade med huvet i ett korsord och hörlurarna i öronen igår kväll vid 23 tiden. Fullt påklädd med, så Magnus fick ta tag i det när han väl ville få plats i sängen.
Han frågade i morse när jag klev upp om jag sovit gott med en bläckpenna petandes i ryggen hela natten:P

Han har drömt skumma drömmar liksom jag, jag drömde han höll fast mig tills paniken satte in. Jagv aknade av att han sa "-AJ,  vad skulle det där va bra för?" Tydligen tog jag min dröm på lite stort allvar för jag hade rivit honom jättehårt rakt över magen:(
Va snygga märken där kan jag lova, stora med:S

Ska lägga mig brevid honom i sängen nu och kolla klart på avsnitt 2 av Torchwood - Children of Earth nu. Det kom en säsong 3 av det, men i form av en miniserie i 5 delar. Dom har sänts i följd den här veckan, sen är det över *snyft*




Ha en bra helg, hoppas regnet försvinner nu.. bläääää på det:S

Kommentarer
Postat av: Pia

Det där med skumma drömmar känner jag igen :p och att skada folk när man sover...satte tänderna i Magnus en natt när jag var gravid...drömde mardröm att jag blev inträngd i ett hörn och skulle försvara mig...och jag bet stackars Magnus så hårt i axeln att det knakade i käkarna på mig :p

2009-07-13 @ 21:19:08
URL: http://inannasblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0